-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!feeder.erje.net!eu.feeder.
erje.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-septem
ber.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?
Date: Fri, 19 Sep 2014 12:49:23 -0500
Organization: prywatna
Lines: 3
Message-ID: <lvhqag$8ht$1@dont-email.me>
References: <jgs55l$ppq$1@news.task.gda.pl>
<1...@g...com>
<lv3nmp$q74$1@node1.news.atman.pl> <lv631b$a0b$1@node1.news.atman.pl>
<lv6isf$1mp$1@node2.news.atman.pl> <lv6ja1$o2o$1@node2.news.atman.pl>
<lv71cm$gk7$1@node2.news.atman.pl> <lv8qgm$7ld$1@node2.news.atman.pl>
<lv96nq$kdt$2@node2.news.atman.pl> <lv9c91$qv4$1@node2.news.atman.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 19 Sep 2014 17:49:04 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="c25cd97937897542b58c6cfd6e5f6573"; logging-data="8765";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18CPfP/2CQtd1PxN5ei2EgP"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <lv9c91$qv4$1@node2.news.atman.pl>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:hUDrHiOek897JliZPemXXnjGJj4=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2544830
[ ukryj nagłówki ]"AZ" <a...@g...com> wrote in message
news:lv9c91$qv4$1@node2.news.atman.pl...
> Nie, wystarczy ten Cytat:
> ---
>> I jeszcze jedno, termostat to nie jest kranik którym można
>> zakręcić przepływ między blokiem a chłodnicą, on tylko reguluje
>> czyli zwiększa lub zmniejsza ten przepływ.
> ---
>
> Termostat dziala w waskim zakresie temperatury, ponizej pozostaje
> CALKOWICIE zamkniety wiec nie ma zadnego przeplywu miedzy
> blokiem a chlodnica.
Zastanowiło Cię kiedyś co to jest taki luźny dzyngiel w postaci
małego, nieszczelnego nita, widoczny w górnej części na obrazku:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0e/R
eplacement_Thermostat.jpg
Thermostat *nigdy* nie ma być w 100% szczelny, nawet jak jest zamknięty.
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=