  • Data: 2014-09-14 17:11:49
    Temat: Re: Zakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    > Jacy są mgr inż świeżo po polibudach to wiem. Tylko że samochody
    > projektują raczej tacy, co mają kilkadziesiąt lat doświadczenia.

    Za dużo widziałem tworów doświadczonych inżynierów (również jeśli chodzi
    o produkty uznanych koncernów motoryzacyjnych), żeby sądzić że to ma
    znaczenie :-)

    Babole zdarzają się wszędzie.

    Natomiast co do zasłaniania chłodnicy to faktycznie nie ma sensu, bo jak
    termostat sprawny, to woda w chłodnicy w ogóle się nie rusza.