  • 51. Data: 2009-07-05 08:55:20
    Temat: Re: Zakończona umowa - wybór nowego operatora
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 01 Jul 2009 09:12:57 +0200, Dominik & Co wrote:

    >Normalnie rewelacja miesiąca- 25 gr/min przy 100% wykorzystywaniu minut
    >abo. W takim hipermarketowym Carrefour Mova masz taką stawkę w prepaidzie
    >(do wszystkich pod warunkiem <50% połączeń do Play).

    I co - mam sie przenosic do Carrefura, do ktorego mam pare km, i
    zakupow tam nie lubie robic, bo drogo i dlugo ?

    A tak w ogolnosci, to jest calkiem dobra oferta, i pokazuje ze abo nie
    musi ustepowac prepaidowi.

    J.

  • 52. Data: 2009-07-05 18:08:13
    Od: osiek <o...@g...pl>

    J.F. pisze:

    > Wyraznie mowili ze jednak od podpisania, aczkolwiek na pismie nie mam.
    >
    > J.

    obowiazuje od dnia podpisania ewentualnie niektóre usługi od następnego
    okresu rozliczeniowego. Cyrograf przedłuża się o 12 m-cy od daty
    wygasniecia poprzedniego

  • 53. Data: 2009-07-05 20:55:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 05.07.09 20:08, osiek pisze:
    > obowiazuje od dnia podpisania ewentualnie niektóre usługi od następnego
    > okresu rozliczeniowego. Cyrograf przedłuża się o 12 m-cy od daty
    > wygasniecia poprzedniego

    Ale masz jakieś wsparcie? Otóż są w ofercie Ery cyro na 12/24 miesięcy
    od daty podpisania aneksu.

    --
    Pete

  • 54. Data: 2009-07-05 21:15:49
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Dominik & Co" napisał:

    > Zgadza się, stąd też wzięło się moje "opłaca się (w abo) wziąć droższy".

    No właśnie, a dzisiaj moja teściowa wpadła do nas, wymachując Nokią 2680,
    którą wcisnęli jej w Plusie w abonamencie za 4 dychy. Ręce opadają...

    JoteR

  • 55. Data: 2009-07-05 21:20:51
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Pete pisze:

    > Ale masz jakieś wsparcie? Otóż są w ofercie Ery cyro na 12/24 miesięcy
    > od daty podpisania aneksu.

    jestes pewien że cyrograf sie przedłuża czy warunki promocyjne tyle trwają?
    jeśli cyrograf się nie przedłuża to jakieś nowum albowiem mam kilka
    firmowych numerów w oranga i Erze i cyrograf się przedłuża o długość
    umowy ale od momentu zakonczenia poprzedniego cyro natomiast oferta z
    umowy obowiązuje od dnia popdisania tudzież następnego okresu
    rozliczeniowego. po 24 miesiacach od podpisania tracisz wszytkie
    promocyjne zniżki i płacisz pełne stawki za dodatkowe pakiety np a cyro
    jeszcze obowiązuje tyle, ile Ci pozostalo w momencie ppodpisywania umów

  • 56. Data: 2009-07-05 21:26:14
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 05.07.09 23:20, osiek pisze:

> [...]
    > promocyjne zniżki i płacisz pełne stawki za dodatkowe pakiety np a cyro
    > jeszcze obowiązuje tyle, ile Ci pozostalo w momencie ppodpisywania umów

    Zadzwoń do BOA i się doinformuj.
    12 mies z 30% rabatem
    24 mies z 50% rabatem

    oczywiście bez telefonu

    zaoferowali mi to już jakieś 2 miesiące temu. Cyro kończy się w listopadzie.

    --
    Pete

  • 57. Data: 2009-07-05 21:47:10
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    JoteR pisze:

    > No właśnie, a dzisiaj moja teściowa wpadła do nas, wymachując Nokią 2680,
    > którą wcisnęli jej w Plusie w abonamencie za 4 dychy. Ręce opadają...

    Mogla sobie taki strzelić ;-) :-)

    http://www.frazpc.pl/b/239645

    Telefon dla starszych i niedowidzących

    Producent nie ukrywa, że myPhone 1050 simply to model zaprojektowany
    specjalnie dla osób starszych. Jego główną zaletą jest maksymalne
    ułatwienie obsługi połączeń telefonicznych. Bo - jak podkreśla producent -
    w dobie rozwoju telefonów komórkowych właśnie o tej podstawowej funkcji
    oraz o tej grupie klientów zapomina większość producentów. Spółka
    zapewnia, że również cena aparatu będzie dostosowana do kieszeni emeryta,
    czyli niewygórowana. Sugerowana przez producenta cena detaliczna telefonu
    to 299 zł brutto.

    Dzięki dużym klawiszom i czytelnemu wyświetlaczowi model ten ma być także
    interesującą propozycją dla osób mających problemy ze wzrokiem.

    Nowość - telefon ci pomoże

    Ukłonem w stronę osób poważniej chorych i wymagających opieki, a także
    tych najmłodszych użytkowników jest duży, pomarańczowy przycisk SOS.
    Znajduje się on na tyle obudowy telefonu i umożliwia szybkie wezwanie
    pomocy w sytuacji awaryjnej. Po jego naciśnięciu zostaje włączony głośny
    sygnał alarmowy. Jego dźwięk ma - w założeniu producenta - przestraszyć
    napastnika lub wskazać miejsce, w którym znajduje się użytkownik telefonu.

    Następnie telefon wysyła SMS-a z prośbą o pomoc pod cztery zdefiniowane
    wcześniej numery telefonu (np. do dzieci lub rodziców, lekarza, firmy
    ochroniarskiej czy na pogotowie). Po rozesłaniu SMS-ów aparat w trybie
    głośnomówiącym inicjuje połączenia z numerami z listy alarmowej.

    Telefony z parafii

    Co ciekawe, sprzedaż usług nowej sieci komórkowej "W Rodzinie" ma się
    odbywać m.in. w parafiach. - Najprawdopodobniej w co piątej parafii będzie
    punkt sprzedaży usług tej nowej sieci komórkowej - komentował w TVN CNBC
    Biznes Witold Tomaszewski z portalu Telpolis.pl.

    --
    animka

  • 58. Data: 2009-07-06 05:30:18
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    J.F. napisał(a):

    > I co - mam sie przenosic do Carrefura, do ktorego mam pare km, i
    > zakupow tam nie lubie robic, bo drogo i dlugo ?

    Masz cokolwiek nieświeże informacje- nie musisz tam zakupów robić,
    sklepu nawet nie musisz na oczy widzieć. Przenosiny i doładowania
    załatwisz przez net, minut za zakupy już nie ma (za to są za doładowanie).

    Nie żebym namawiał, tylko informuję.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP