    From: "Rufous" <r...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zaklocenia 500Hz
    Date: Wed, 10 Jun 2009 19:27:58 +0200

    "Piotr Gałka" <p...@C...pl> wrote in message
    news:4a2fd51e$1@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "Rufous" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    6698591100706

    > Jeśli skala f jest dokładna to to nie jest 500Hz tylko raczej około 525Hz.
    > Jeśli oś Y jest w mV to tak duży sygnał powinno dać się zobaczyć
    > oscyloskopem i poszukać źródła.
    > Nie napisałeś czy podane widmo jest gdy na wejście coś wchodzi, czy gdy na
    > wejściu jest 0.

    Dlatego napisalem, ze te zaklocenia sa ok 500 Hz, nie mam ustawionej dobrze
    cz probkowania, czekam na jakis wzorcowy przebieg. Na osi Y nie sa mV, ale
    na oscyloskopie widac te szumy (maja ok 5mV), ale mam cos za slaby
    oscyloskop i nie moze sie do nich zsynchronizowac. W kazdym razie wychodzi
    cos ok tych 500 Hz.
    Te piki, przy ~250, 500, 1000, 1500 Hz... sa najbardziej widoczne, jak
    wejscia wzmacniacza rozniocowego sa zwarte ze soba (wtedy najwyzszy 1000
    Hz), ale przy normalnej pracy ukladu tez to widac...po prostu sa caly czas.

    Pokombinuje cos, zeby bardziej odseparowac zasilanie analogowe od
    cyfrowego...moze to pomoze...

    W kazdym razie, pomoc mile widzana :)

    Pozdrawiam!

    Rafal Pyzel