  • 41. Data: 2023-02-17 07:07:10
    Temat: Re: Zakaz sprzedaży samochodów spalinowych od 2035 r.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.02.2023 o 18:25, J.F pisze:

    > A po co ci - do grzania kurcząt ?

    Nie - i uprzezając konopi też nie uprawioam - Służbowo potrzebuję do
    oświetlenia.

    > Tez mozna, ale ludzie moga zaprotestowac na wyborach :-)

    Przeciw zakazowi spalinek też mogą, przeciw zamykaniu lasów też.
    Zaczynam poważnie wierzyć, że gdyby wobory mogły coś zmienić to byłyby
    zakazane:P

    > No fakt, pierwszy raz ze 100 lat temu, az wymyslelismy czteroetylek
    > ołowiu :-)
    > Tym niemniej sie skonczy i to w miare szybko.

    NIE bardzo.

    > Zobacz, jak nagle u nas wegla zabraklo.

    Ale on się nie skończył, tylko nie był wydobyty. Zresztą już się znalazł.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 42. Data: 2023-02-17 08:39:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Feb 2023 19:00:49 GMT, PiteR wrote:
    > in <news:ve8anevglmjx$.u5w9a1wtxn4n.dlg@40tude.net>

    > ale przecież będą dostawcze
    > zawsze chciałem mieć dostawczy tylko mnie nie było stać.

    Przeciez dostawccze nie sa bardzo drogie. Chyba, ze takie na 40 ton.

    Ale te dostawcze tez beda elektryczne :-)

    J.

  • 43. Data: 2023-02-17 08:47:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Feb 2023 07:07:10 +0100, Shrek wrote:

    > Nie - i uprzezając konopi też nie uprawioam - Służbowo potrzebuję do
    > oświetlenia.

    Ale co - musza byc koniecznie halogeny?

    Rzeklbym, ze LED znacznie lepsze.

    > Przeciw zakazowi spalinek też mogą,

    ale im sie powie, ze to dla ich dobra - bedzie czyste powietrze, i
    bedą tanio jezdzic na prąd. I nie bedzie ich to dotykalo az do
    krytycznej daty :-)

    > przeciw zamykaniu lasów też.
    > Zaczynam poważnie wierzyć, że gdyby wobory mogły coś zmienić to byłyby
    > zakazane:P

    No, jak sie u nas zmieni, to zmieni.
    Ale unijne przepisy beda nadal obowiązywac :-)

    A te lasy ... niektorzy mają w pamieci, i bedą przy wyborach pamietac

    > NIE bardzo.

    > Ale on się nie skończył, tylko nie był wydobyty. Zresztą już się znalazł.

    Zadna roznica dlaczego zabraklo - bez wegla nie bedzie blachy na
    samochody :-)

    J.

  • 44. Data: 2023-02-17 12:19:46
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/02/2023 01:56, io wrote:
    > Czemu zabronić? Do elektrycznego grzania domu niemal idealna.

    Ma za mała sprawnośc w porównaniu do innych elektrycznych metod grzania.
    Zaledwie ~100%.

  • 45. Data: 2023-02-17 13:38:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-17 o 03:21, io pisze:

    > Ale co tu jest do głosowania?! Trucie jest zabronione od zawsze.

    masz to gdzieś zapisane w konstytucji że trucie w miastach będziemy
    likwidować zamianą pojazdów na elektryczne?

    To jest tylko opinia. Trucie w miastach trzeba likwidować MĄDRZE a nie
    po faszystowsku

    > A czy ja jestem za kreowanie postaw podatkami?

    Przecież to kreowanie jest w pakiecie. Zakazać nowych spalinowych a
    stare zwalczać podatkami.

    Nie wiesz o czym jest tu mowa? Ogarnij się.

    można to samo zrobić mądrzej i lepiej (jeśli już się uparliśmy bo
    produkowanie nowego auta i złomowanie sprawnego wcale nie musi być
    ekologiczne)
    dotacje na elektryki w zamian za złomowanie spalinowych.

    tymczasem mam być ZAKAZ + podatki. FASZYZM pełną gębą ;) (wiem el to
    takie modne słowo ;-)

    Zdajesz sobie sprawę że przez pół roku pracujesz na podatki?
    Podaj powód dla którego te podatki miały by być jeszcze większe.

    > Ale o czym Ty do mnie? Zakaz sprzedaży nowych jest raczej oczywistością.

    Dlaczego uważasz że ma być kiedykolwiek ZAKAZ? Dlaczego znowu KIJ?

    Masz to już zakodowane w czaszce? Nie potrafisz myśleć NORMALNIE?

  • 46. Data: 2023-02-17 14:09:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Master_,

    > O widzisz. Skoro niebieskie światlo jest szkodliwe
    > Skoro aby zredukować natężenie światła ledowego trzeba nim mrugać bo
    > inaczej się nie da tego osiągnąć ...

    Ależ da się, tylko drożej. LEDy mogą mrugać bardzo szybko. Kineskopy
    telewizorów mrugaly 50 Hz, świetlówki 100 Hz. Przeżyłeś? Nie oślepłeś?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 47. Data: 2023-02-17 14:16:33
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Fri, 17 Feb 2023 03:21:04 +0100, użytkownik io napisał:

    > A czy ja jestem za kreowanie postaw podatkami?

    Dziwię ci się że gadasz z bałwanem który musi używać dużych liter by się
    wypowiedzieć :) Hmmm, może powinieneś mu też dużymi literami odpowiadać bo
    bez nich nie zrozumie?
    A w ogóle to jaką masz przyjemność rozmawiać z egocentrycznym malkontentem
    i hejterem? Ta rozmowa cię jakoś wzbogaca?

    --
    Jacek

  • 48. Data: 2023-02-17 14:19:44
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Thu, 16 Feb 2023 12:16:43 +0100, użytkownik Lisciasty napisał:

    > Za dużo kasy na stole żeby to przeszło. A krajów poza unią jest wokół
    > nas sporo, kto będzie chciał kupić to będzie jeździł na szwajcarskich
    > albo ukraińskich blachach ;)

    Ech, Liściasty... Naprawdę sądzisz że w tej Unii to tylko siedzą i
    kombinują jak tu dowalić Liściastemu czy Masterowi i że całe szczęście ale
    jest parę metod by ich oszukać?

    --
    Jacek

  • 49. Data: 2023-02-17 14:21:14
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Thu, 16 Feb 2023 19:13:55 +0100, użytkownik _Master_ napisał:

    > O widzisz. Skoro niebieskie światlo jest szkodliwe

    Też zawsze byłem zdania że niebo trza przemalować na różowo.

    --
    Jacek

  • 50. Data: 2023-02-17 15:33:07
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 17.02.2023 o 14:19, Jacek pisze:
    > Ech, Liściasty... Naprawdę sądzisz że w tej Unii to tylko siedzą i
    > kombinują jak tu dowalić Liściastemu czy Masterowi i że całe szczęście ale
    > jest parę metod by ich oszukać?

    Ja nie potrzebuję oszukiwać, jeżdżę elektrykiem i żona też, mam więc w
    dupie zakazy spalinówek ale nie o to chodzi. Po prostu twierdzę że to
    jest za trudny, za rozległy i zbyt kosztowny temat żeby udało się go
    załatwić po prostu zakazami i sankcjami. To jest bardziej durne niż
    prohibicja :>

    L.