  • Data: 2023-02-21 11:48:15
    Temat: Re: Zakaz sprzedaży samochodów spalinowych od 2035 r.
    Od: io <i...@o...pl.invlid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.02.2023 o 22:53, _Master_ pisze:

    > Tańsza

    Jakim cudem?

    > i bardziej i szybciej wpłynie na jakość powietrza w miastach.

    Jakim cudem?

    > No chyba że to całe paniczne darcie ryja przez ekofaszystów to tylko
    > lobbing za pieniądze...

    Lobbing jest, ale przecież ja nie jestem lobbystą. Po prostu czuję ten
    smród i mam z czym porównać.

    > To wtedy tak... TYLKO ELEKTRYKI TYLKO ELEKTRYKI

    No myślę, że elektryki są optymalne.

    > hooooj tam z klockami oponami wzbijaniem pyłu...

    Mnie opony samochodowe nie śmierdzą tylko spaliny. Tobie moje śmierdzą?
    Bardziej niż twoje skarpety?

    > ZAPIERDALAĆ MOMENTEM że aż miło ;-)

    A co, rozwijać prędkość kilometrami jak spalinówki?