  • Data: 2023-02-17 13:38:26
    Temat: Re: Zakaz sprzedaży samochodów spalinowych od 2035 r.
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-02-17 o 03:21, io pisze:

    > Ale co tu jest do głosowania?! Trucie jest zabronione od zawsze.

    masz to gdzieś zapisane w konstytucji że trucie w miastach będziemy
    likwidować zamianą pojazdów na elektryczne?

    To jest tylko opinia. Trucie w miastach trzeba likwidować MĄDRZE a nie
    po faszystowsku

    > A czy ja jestem za kreowanie postaw podatkami?

    Przecież to kreowanie jest w pakiecie. Zakazać nowych spalinowych a
    stare zwalczać podatkami.

    Nie wiesz o czym jest tu mowa? Ogarnij się.

    można to samo zrobić mądrzej i lepiej (jeśli już się uparliśmy bo
    produkowanie nowego auta i złomowanie sprawnego wcale nie musi być
    ekologiczne)
    dotacje na elektryki w zamian za złomowanie spalinowych.

    tymczasem mam być ZAKAZ + podatki. FASZYZM pełną gębą ;) (wiem el to
    takie modne słowo ;-)

    Zdajesz sobie sprawę że przez pół roku pracujesz na podatki?
    Podaj powód dla którego te podatki miały by być jeszcze większe.

    > Ale o czym Ty do mnie? Zakaz sprzedaży nowych jest raczej oczywistością.

    Dlaczego uważasz że ma być kiedykolwiek ZAKAZ? Dlaczego znowu KIJ?

    Masz to już zakodowane w czaszce? Nie potrafisz myśleć NORMALNIE?