  • 61. Data: 2020-01-24 09:28:05
    Temat: Re: Zakaz parkowania elektryków i hybryd
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 21 Jan 2020 20:53:08 +0100, nadir

    > Nie mam czasu oglądać całego filmu, ale ja tam widzę, że jadą głównie
    > 1-2 osoby i z prędkościami 40-60 m/h, to nie się testy autostradowe.
    > Ja autostradą pomykam w 4 osoby, załadowany na full, z prędkościami
    > 140-160 km/h, czasem mniej, czasem więcej. Spalanie mam 6-7 litrów ON na
    > 100km i zasięg ponad 800 kilometrów.

    Oczywiście, a potem budzisz się zlany potem od tego ciśnięcia gazu i
    patrzenia na niskie średnie spalanie. Jakoś statystyki użytkowników przeczą
    aby te silniki tyle paliły przy 140-160/h, raczej jest to bliżej 9L. Moja
    Mazda 2.0 CiTD też jest oszczędna, ale powyżej 140 zaczyna chlać jak dzika,
    niestety, opory robią swoje, częściej trzeba też zwalniać i przyśpieszać, a
    spaliniak gucio oszczędza jak hamule silnikiem. Także nie opowiadaj bajek,
    bo sam na świecie nie jesteś -- to jest wszystko szybko do zweryfikowania
    przez zwykłą statystykę użytkowników.

    > Na pierwszej lepszej stacji
    > "ładowanie" do pełna trwa jakieś 5 minut, wraz z opłatą. Powtarzam takie
    > testy kilka razy w roku, na krótszych odcinkach kilkadziesiąt razy.
    > Popularnych samochodów, które spełniają powyższe warunki jest kupa, a
    > ich ceny zaczynają się w okolicach 50.000 zł.

    Następny, samochodów z porównywalnym wyposażeniem, komfortem codziennej
    jazdy miejskiej i osiagami? To podaj przykład, zweryfikujemy. Bo cyklista
    coś nagle zamilkł był wziął.

    > No ale się okazało, że najbliższy serwis, który zrobi mu ten przegląd ma
    > 250 kilometrów od domu. Koniec końców wyszła mu podróż na dwa dni, bo
    > inaczej nie udało się tego ogarnąć i już skorygował swoje zachwyty na
    > samochodem elektrycznym.

    No bo po pierwsze potwierdza się że żyjemy w ciemnogrodzie, po drugie podaj
    skąd dokąd jechał znajomy, to zweryfikujemy czy coś sobie zmyślasz, czy ten
    twój znajomy to po prostu skończony melepeta.

    > Jak ktoś mieszka w Warszawie czy Łodzi, ma serwisy na miejscu i kupę
    > wolnego czasu oraz szybkich ładowarek na tasach przejazdu, to nie
    > wątpię, że może być zadowolony z elektryka. Dla mnie na razie, to średni
    > interes.

    Jak się robi wszystko aby to wykazać, a się nawet w elektryku nie
    siedziało, nie wspominając o dłuższej codziennej jeździe, to tak już jest.
    O takim właśnie betonie i uprzedzeniach pisałem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 62. Data: 2020-01-24 11:47:11
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-01-22 o 15:55, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Instalacji tryskaczy tam nie ma ?
    >
    > Ale SP to tam swoim wozem nie wjedzie.
    > Za to byc moze przybiegnie z gasnica ... odpowiednia ..
    >
    > J.

    Jeśli są, to należy je niezwłocznie wyłączyć. Jak się pali już bateria
    to woda tylko będzie rozniecać płomień.
    T.

  • 63. Data: 2020-01-24 12:00:58
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-01-21 o 19:38, kk pisze:
> [...]
    -systemu-przeciwpozarowe-sa-gotowe-na-pojazdy-elektr
    yczne/72b22x5

    > Czy mam Ci wyjaśnić różnicę między blokiem a Adblockiem?

    Jeśli możesz, to tak. Poproszę.

  • 64. Data: 2020-01-24 12:15:53
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Cyklista,
    > jak masz elektryczny i waga jego to 30-50kg to już na dach bardzo
    ciężko włożyć i z powodu baterii tez trudno w łapy mocować, a jak dwa
    takie wozisz to i hak odpada bo nie ma takich na 100kg obciążalności

    Jaki rower wazy 50kg? Sa bagazniki na hak na motocykle, ale przyznam ze roweru
    wazacego 50kg to jeszcze nie widzialem.

  • 65. Data: 2020-01-24 13:12:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 24 Jan 2020 03:15:53 -0800 (PST), Iguan_007

    > Jaki rower wazy 50kg? Sa bagazniki na hak na motocykle, ale przyznam ze roweru
    wazacego 50kg to jeszcze nie widzialem.

    Widać jakiś wypasiony:
    https://www.rowerzysta.pl/rower-elektryczny-haibike-
    sduro-hardfour-1-0-2020.html

    Ale normalny to waży 25kg.
    https://www.rowerzysta.pl/rowery-elektryczne/rower-g
    orski-elektryczny-ecobike-s4-27-5-2561.html

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 66. Data: 2020-01-24 13:58:10
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    >Myjk, to chyba blad na stonie ktora podales. To rower na malych 24" kolach, na
    stronie producenta podaja 20kg:
    https://www.haibike.com/pl/en/ebikes/kids-ebikes/sdu
    ro-hardfour-10-pl952?id=4540000034

  • 67. Data: 2020-01-24 14:11:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 24 Jan 2020 04:58:10 -0800 (PST), Iguan_007

    Chciałem dobrze. ;p

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 68. Data: 2020-01-24 16:42:07
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-01-2020 o 12:15, Iguan_007 pisze:
    > Cyklista,
    > ciężko włożyć i z powodu baterii tez trudno w łapy mocować,

    Nieprawda.
    Rower ma std wymiary, to i wchodzi tak jak każdy inny rower.
    Baterie idzie wyjąć i włożyć do bagażnika.

    Oczywiście są jakieś wynalazki z baterią w dziwnych miejscach, które są
    dłuższe niż std - ale wystarczy takich nie kupować i po kłopocie.

  • 69. Data: 2020-01-24 16:43:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-01-2020 o 11:47, T. pisze:
    pl...

    > Jeśli są, to należy je niezwłocznie wyłączyć. Jak się pali już bateria
    > to woda tylko będzie rozniecać płomień.

    Powinny być tryskacze generujące mgłę, wypierającą tlen.
    W Polsce zazwyczaj są najtańsze.

  • 70. Data: 2020-01-24 19:11:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co to jest czytnik tylnej tablicy?