    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Zakaz parkowania elektryków i hybryd
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Wed, 22 Jan 2020 18:57:29 +0100

    Wed, 22 Jan 2020 11:12:50 +0100, cyklista

    > i z powodu baterii tez trudno w łapy mocować

    To baterii się nie da wyjąć? Swoją drogą po co jechać na rower i się
    wspomagać bateriami? :P

    > Jeśli cena tego samochodu to 190 tysiaków a w porównaniu tej samej klasy
    > benzynowca z lpg 90 tysiaków to mówi samo za siebie,

    Czyli o jakim samochodzie spalinowym konkretnie piszesz?

    > a jeśli mówisz nie o kosztach i ekologiczności ale o komforcie używania
    > to na pewno samochód elektryczny ma swoje niezaprzeczalne zalety ale
    > słono kosztujące

    Nigdy nie pisałem o ekologiczności elektryków (no, może poza tym że nie
    robią niskiej emisji ze spalin) -- ja w nich widzę wyjątkowo komfortowe
    auta, którymi się wyjątkowo przyjemnie jeździ. Z tym słono to też nie
    przesadzaj, bo jak zechcesz skompletować samochód o identycznych
    parametrach (a nie tylko segmencie) to nagle się okaże że to nie takie
    proste. Niemniej nie od dzisiaj powtarzam, że elektryki są znacznie
    przewartościowane, dlatego jeszcze pełnego elektryka nie mam.

    --
    Pozdor
    Myjk