  • 21. Data: 2009-01-10 00:58:25
    Temat: Re: Zailacz Tagan
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    TomekM <t...@w...pl> w wiadomości
    <news:gk2eib$qng$1@nemesis.news.neostrada.pl> napisał/a:

    > tagany to jedne z najlepszych zasilaczy - możesz poszukać 10 czy 20 zł
    > taniej, ale tak czy tak wart jest swojej ceny

    "Z najlepszych" niby do czego? Zasilać zasilają ok, ale za taką cenę to
    _żadna_ łacha.
    (Jeden tagan u mnie piszczy, drugi bez obciążenia prądowego ma 4x
    głośniejsze wentylatory niż ten piszczący...)

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.

  • 22. Data: 2009-01-11 12:35:48
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Gargamel napisała na pl.comp.pecet:

    > I po jakimś czasie kupować następnego chieftec'a, i go wyciszać w ten
    > sposób "ręcznie", ryzykując przy tym, że po relatywnie niedługim
    > czasie pad elektroniki zasilacza (z powodu notorycznie zbyt wysokiej
    > temperatury jej pracy) pociągnie za sobą coś jeszcze?

    Wentylatory w chieftecach to najgorsze barachło. Jak się zamontuje taki
    sam od AC to nie ma problemu z temperaturą i z hałasem również.

    > ps.: Zgaduję, że nie przyszło ci do głowy, czemu np. tagany są na oko
    > 2x cięższe niż te "zwyczajnie" kosztujące zasilacze? :P

    Ołów? :P

    Marcin Kocur