  • 1. Data: 2009-01-07 13:35:45
    Temat: Zailacz Tagan
    Od: "Magdalena" <m...@i...pl>

    Padł mi zasilacz w komputerze i stanęłam przed wyborem nowego. Czy taki
    zasilacz jest warty swojej ceny?
    http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=14064&k
    atid=14
    Komputer ma procesor core 2 duo, 2 GB RAM, GF 9500 GT dwa dyski i to w
    zasadzie wszystko. Czy ten tagan to dobry zasilacz czy lepiej wybrać coś
    innego?

  • 2. Data: 2009-01-07 14:26:02
    Temat: Re: Zailacz Tagan
    Od: "TomekM" <t...@w...pl>

    tagany to jedne z najlepszych zasilaczy - możesz poszukać 10 czy 20 zł
    taniej, ale tak czy tak wart jest swojej ceny

  • 3. Data: 2009-01-07 14:51:13
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > Komputer ma procesor core 2 duo, 2 GB RAM, GF 9500 GT dwa dyski i to w
    > zasadzie wszystko. Czy ten tagan to dobry zasilacz czy lepiej wybrać coś

    IMHO ten np:
    http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&back=&ID=2
    650&katid=14
    kosztuje połowę tamtego a będzie równie dobry.

  • 4. Data: 2009-01-07 15:39:27
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Skylla pisze:
    atid=14

    > IMHO ten np:
    > http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&back=&ID=2
    650&katid=14
    > kosztuje połowę tamtego a będzie równie dobry.

    ROTFL! Może jeszcze napiszesz że Megabajt to taki Tagan, tylko że tańszy?

    --
    | Andrzej Libiszewski, JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
    |- "They are alone. They are a dying people. We should let them pass." |

  • 5. Data: 2009-01-07 16:26:01
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Skylla napisała na pl.comp.pecet:

    > IMHO ten np:
    > http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&back=&ID=2
    650&katid=14
    > kosztuje połowę tamtego a będzie równie dobry.

    IMHO dla tej grafy i procka może nie starczyć, chociaż trzebaby
    dokładniej poszukać i policzyć.

    Na allegro są leżaki magazynowe z Delty. Budżetowo dobry zasilacz ;)

    Marcin Kocur

  • 6. Data: 2009-01-07 17:24:16
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Kocur" <m...@g...com.wytnij> napisał w wiadomości

    650&katid=14

    > IMHO dla tej grafy i procka może nie starczyć, chociaż trzebaby
    > dokładniej poszukać i policzyć.

    buhahaha, c2d e...@...2GHz i 8800GT i spokojnie starcza nawet pewnie na SLI
    by starczył

  • 7. Data: 2009-01-07 18:31:31
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Piter napisała na pl.comp.pecet:

    > buhahaha, c2d e...@...2GHz i 8800GT i spokojnie starcza nawet pewnie
    > na SLI by starczył

    By producent zechciał gdzieś podać napięcia i maksymalne prądy pobierane
    przez kartę, to by można cokolwiek powiedzieć. Ale ni ma.

    Marcin Kocur

  • 8. Data: 2009-01-07 18:50:10
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Kocur" <m...@g...com.wytnij> napisał w wiadomości

    > IMHO dla tej grafy i procka może nie starczyć, chociaż trzebaby
    > dokładniej poszukać i policzyć.

    Nie szalej, przeca to żaden "wypas" ten zestaw.
    Założę się, że dobra 350 pociągnie :-)
    Tagan owszem jest OK, tylko 500W to wg mnie przesada.
    400W to już z zapasem jest na taki skład.

    Szymon

  • 9. Data: 2009-01-07 19:25:31
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Szymon Machel napisała na pl.comp.pecet:

> [...]
    > Założę się, że dobra 350 pociągnie :-)
    > Tagan owszem jest OK, tylko 500W to wg mnie przesada.
    > 400W to już z zapasem jest na taki skład.

    No nie trzebaby się zakładać, gdyby można było policzyć. Wiem, robię się
    nudny.

    Wczoraj podłączyłem Megabajta 350W, który na linii 3,3V miał 2,9. Może
    dlatego robię się przewrażliwiony ;)

    Marcin Kocur

  • 10. Data: 2009-01-07 19:55:38
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > No nie trzebaby się zakładać, gdyby można było policzyć. Wiem, robię się
    > nudny.
    >
    > Wczoraj podłączyłem Megabajta 350W, który na linii 3,3V miał 2,9. Może
    > dlatego robię się przewrażliwiony ;)
    Producenci firmowych desktopów typu Dell czy HP montują do podobnych
    konfiguracji 250-300W zasilacze, no ale oni się nie znają. Każdy nasz ekspert
    składacz wie, że musi być 500-700 ;-).
    S.
    P.S. Mam kilka Chiefteców od lat i sprawują się doskonale, więc po co do
    domowego PC-a przepłacac za Tagana 500 do tak przeciętnej konfiguracji, która
    zapewne nigdy nie przekroczy nawet 200W poboru.