  • 11. Data: 2009-01-07 21:01:07
    Temat: Re: Zailacz Tagan
    Od: Szarlih <s...@w...pl>

    Skylla jest autorem poniższej notatki:

    > P.S. Mam kilka Chiefteców od lat i sprawują się doskonale, więc po co do
    > domowego PC-a przepłacac za Tagana 500 do tak przeciętnej konfiguracji,
    > która zapewne nigdy nie przekroczy nawet 200W poboru.

    dla ciszy. Chieftec to dobre zasilacze, o stabilnych napięciach (jedne
    serie lepsze inne gorsze), ale nie pod względem kultury pracy. nawet
    jeśli na początku są dość ciche szybko przestają. za to Tagan, BeQuiet
    czy Seasonic to inna liga.

    --
    _____
    _______________/ \_______________ |GG: 2822174

  • 12. Data: 2009-01-07 22:14:49
    Od: ".Peeter" <p...@n...onet.pl>

    Skylla wrote:
    > P.S. Mam kilka Chiefteców od lat i sprawują się doskonale

    A u mnie w kompie mamy (nic wymagającego, Athlon XP 1700+,
    768MB ramu, GF6200GT, dvdrw, 1 dysk i karta TV) spalił się
    niedawno 4 letni Chieftec HPC-360-202. Bardzo mocno się
    zdziwiłem. :-)

    W moim kompie Seasonic S12 bangla już drugi rok, nawet nadal
    jest cichy. :-) W tej chwili pewnie kupiłbym Corsaira.

    __
    |__)_ _|_ _ _
    .| (-(-|_(-|

  • 13. Data: 2009-01-07 22:57:16
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > A u mnie w kompie mamy (nic wymagającego, Athlon XP 1700+,
    > 768MB ramu, GF6200GT, dvdrw, 1 dysk i karta TV) spalił się
    > niedawno 4 letni Chieftec HPC-360-202. Bardzo mocno się
    > zdziwiłem. :-)
    A myslisz, że żaden 4-letni Tagan nie padł?
    :-)

  • 14. Data: 2009-01-07 23:07:04
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Wed, 7 Jan 2009 14:35:45 +0100, Magdalena napisał(a):

    > Padł mi zasilacz w komputerze i stanęłam przed wyborem nowego. Czy taki
    > zasilacz jest warty swojej ceny?
    > http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=14064&k
    atid=14
    > Komputer ma procesor core 2 duo, 2 GB RAM, GF 9500 GT dwa dyski i to w
    > zasadzie wszystko. Czy ten tagan to dobry zasilacz czy lepiej wybrać coś
    > innego?

    Tagana warto naprawić. Na przykład we Wrocławiu jest firma, która
    profesjonalnie reperuje zasilacze, koszt naprawy to ryczałt 60 zł +
    koszt przesyłki. Korzystałem z ich usług i polecam. Szczegóły na priv.
    --
    M. [Windows - Shell/User MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 15. Data: 2009-01-07 23:23:55
    Od: "TomekM" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    > A myslisz, że żaden 4-letni Tagan nie padł?
    > :-)

    gwarancje mają na 3 lata, także....

  • 16. Data: 2009-01-07 23:52:18
    Od: Nazgul <...@v...pl>

    Michal Kawecki pisze:
    > Tagana warto naprawić. Na przykład we Wrocławiu jest firma, która
    > profesjonalnie reperuje zasilacze, koszt naprawy to ryczałt 60 zł +
    > koszt przesyłki. Korzystałem z ich usług i polecam. Szczegóły na priv.

    Przedpiszca nie napisał jaki zasilacz mu wyciągnął kopyta. Napisał że
    chce go zastąpić Taganem...

    IMO brać tego Tagana. Od przybytku mocy głowa nie boli a może niebawem
    przyjdzie do skrzynki coś nowego?

  • 17. Data: 2009-01-08 13:53:23
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Szarlih napisała na pl.comp.pecet:

> [...]
    > serie lepsze inne gorsze), ale nie pod względem kultury pracy. nawet
    > jeśli na początku są dość ciche szybko przestają. za to Tagan, BeQuiet

    Tak jakby to był problem wstawić wentylator z AC za ~12zł.

    Marcin Kocur

  • 18. Data: 2009-01-08 15:32:51
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 08 Jan 2009 14:53:23 +0100, Marcin Kocur napisał(a):

    > Tak jakby to był problem wstawić wentylator z AC za ~12zł.

    Nie każdy chce tracić gwarancję. I nie każdy czuje się dobrze z lutownicą w
    ręku.

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 19. Data: 2009-01-09 15:52:06
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Andrzej Libiszewski napisała na pl.comp.pecet:

    > Nie każdy chce tracić gwarancję. I nie każdy czuje się dobrze z
    > lutownicą w ręku.

    Lepiej IMHO stracić gwarancję, niż dopłacić 100zł za cichy wentylator. W
    przypadku chiefteca nawet lutownica mi nie była potrzebna.

    Marcin Kocur

  • 20. Data: 2009-01-10 00:56:56
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij> w wiadomości
    <news:gk7rq9$27m3$1@news2.ipartners.pl> napisał/a:

    > Lepiej IMHO stracić gwarancję, niż dopłacić 100zł za cichy wentylator. W
    > przypadku chiefteca nawet lutownica mi nie była potrzebna.

    I po jakimś czasie kupować następnego chieftec'a, i go wyciszać w ten sposób
    "ręcznie", ryzykując przy tym, że po relatywnie niedługim czasie pad
    elektroniki zasilacza (z powodu notorycznie zbyt wysokiej temperatury jej
    pracy) pociągnie za sobą coś jeszcze?

    ps.: Zgaduję, że nie przyszło ci do głowy, czemu np. tagany są na oko 2x
    cięższe niż te "zwyczajnie" kosztujące zasilacze? :P

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.