eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetZagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej? › Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Subject: Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <o...@p...opteris.pl>
    <3...@u...googlegroups.com>
    <o...@p...opteris.pl> <hvja3u$s0i$1@news.onet.pl>
    <o...@p...opteris.pl> <hvjj3c$qdj$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Sun, 20 Jun 2010 04:17:42 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    Organization: Jurajska jaskinia
    Message-ID: <o...@p...opteris.pl>
    User-Agent: Opera Mail/10.53 (Win32)
    Lines: 70
    NNTP-Posting-Host: 83.15.160.115
    X-Trace: 1277000280 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17099 83.15.160.115:51587
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1176637
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 20-06-2010 o 01:15:54 Pytanie <x...@x...tr> napisał(a):

    > Jest na gwarancji do konca wrzesnia tego roku. Jak juz pisalem - dzwoniac
    > do HP zaproponowali mi, ze przysla kuriera na ich koszt... Aczkolwiek
    > wtedy mialem jeszcze karte gwarancyjna, a teraz jej nie mam. Poza tym,
    > (tez jak juz wspomnialem), serwis moze potrzymac sobie laptopa ile
    > wlezie... I jeszcze jakies "chore" tlumaczenia, ze np, laptop byl zalany
    > etc - tego chcialbym uniknac. A oddajac do sklepu, mialbym (?) ustawowo 2
    > tyg na odpowiedz/zwrot laptopa i szanse na 3 naprawy a pozniej wymiana na
    > nowy, albo zwrot kasy(?) o ile dobrze zrozumialem...
    >
    > Tylko wlasnie nie wiem, co lepsze i czy da sie to bez karty gwarancyjnej?
    >
    >
    > Odnosnie wysylania do UK/DE to tego nie wiedzialem - mozesz cos wiecej
    > napisac?
    > ----------------------------------------------------
    ---------------------------------
    >
    > Najlepiej bedzie jak sam we wlasnym zakresie zapoznasz sie z odpowiednimi
    > ustawami badz paragrafami w kodeksie cywilnym. Bo to co piszesz powyzej
    > to
    > jest bajka. Idac reklamowac sprzet do sklepu powinienes znac swoje prawa.
    > Sklep moze przyjac sprzet z grzecznosci, ale nie musi zwlaszcza jesli
    > serwis
    > jest zewnetrzny.
    >
    > Hipotetycznie: idziesz do sklepu: chcialem oddac na gwarancji. Pani sie
    > pyta
    > gdzie karta? Bez karty nie przyjmujemy lub....: jesli jest punkt
    > serwisowy
    > prosze oddac sprzet do punktu; Ty: ale macie obowiazek przyjac sprzet:
    > Pani:
    > tak? to prosze mi podac przepis na mocy ktorego mam obowiazek przyjac od
    > pana sprzet. K r o p k a.
    >
    > Moze nas oswiecisz skad wziales informacje ze po 3 naprawach dostajesz
    > nowego laptopa badz zwrot kasy? Tylko konkretnie... bo widze ze wiesz iz
    > w
    > ktoryms kosciele bije dzwon, ale nie wiem w ktorym konkretnie :(
    >
    > Poza tym, skad masz informacje ze sklep ma 2 tygodnie na odpowiedz/zwrot?
    > Przytocz prosze ustawe/-y na ktore powolujesz sie powyzej.
    >
    >

    Tego wszystkiego chcialem sie wlasnie od Was dowiedziec :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: