  • 11. Data: 2011-04-18 21:51:30
    Temat: Re: [tech] Zagadka serwisowa
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Arni, jak Ci od 6 lat wisze flaszke tak Cie prosze, wez pierdol te linie.
    >
    > 3 razy czytalem i mozdzylem i na to ze przy monazu glowicy ktos sie mogl
    > omsknac nie wpadlem, a niby cos tam kiedys grzebalem.

    ale ja nie podważam fachowosci porady. Tylko to, że tak sie trzeba do
    niej przebijać :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 12. Data: 2011-04-19 04:06:29
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości grup
    > jeszcze mi sie przypomniało cos:
    > gazniki po zrobieniu glowicy tez były czyszczone?

    Od zrobienia glowicy 3 razy.

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > Rozrzad jest na pewno dobrze ustawiony ? Bo mi wyglada na przestawione
    > minimalnie fazy rozrzadu.

    Sprawdze jeszcze raz, akurat z tym duzo roboty nie ma.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 13. Data: 2011-04-19 04:24:24
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    >
    > Sprawdze jeszcze raz, akurat z tym duzo roboty nie ma.

    Kable od świec na pewno w dobrej kolejności ?

    Pzdr

    JKK

  • 14. Data: 2011-04-19 06:35:44
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał

    > Kable od świec na pewno w dobrej kolejności ?

    To wtedy jakies cylindry nie beda wcale palic - a tu wszystkie
    pala. Pewnie jest tak jak Kuczu napisal - rozrzad jest przestawiony.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 15. Data: 2011-04-19 07:12:05
    Temat: Re: Zagadka serwisowa
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    ***"Ivam"
    Historia dluga, wiec daje dwie wersje, krotka i dluga.

    Piekna historia a jaka preclowa :)
    A moto to nie czasem KHI ???

    Rowniez stawiam na rozrzad o zabek czy dwa.
    Sprawdz przekrec silnikiem ze dwa razy i znow sprawdz.

    P.S. Czego uzyles do mycia w ultradzwiekach???

  • 16. Data: 2011-04-19 12:33:22
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    > P.S. Czego uzyles do mycia w ultradzwiekach???

    nietoperzy

  • 17. Data: 2011-04-19 14:00:00
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości grup
    1g2000vbb.googlegroups.com...
    > Piekna historia a jaka preclowa :)
    > A moto to nie czasem KHI ???

    Heheheh;) Nie - stary fazer.

    > Rowniez stawiam na rozrzad o zabek czy dwa.
    > Sprawdz przekrec silnikiem ze dwa razy i znow sprawdz.

    Kilka razy bylo sprawdzane ale na znak miedzy kolem magnesowym, a blokiem
    silnika. Kumpel podpowiada, zeby sprawdzic na kreski na kole magnesowym,
    zeby pasowaly z otworem w deklu. Moglem niezbyt uwaznie za slabo naciagnac
    lancuch od przodu silnika i rozrzad moze byc przestawiony akurat o ten
    naciag lancucha.

    Tylko teraz pytanie za 100ptk - ani haynes, ani serwisowka yamahy nic nie
    wspominaja o tych kreskach, a sa dwie. Roznica miedzy nimi to okolo 5mm. Z
    ktora kreska maja mi sie walki zgrywac?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 18. Data: 2011-04-19 14:09:12
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości grup
    1g2000vbb.googlegroups.com...
    > P.S. Czego uzyles do mycia w ultradzwiekach???

    Zapomnialo mi sie odpowiedziec.

    Benzyna ekstrakcyjna, a myjka to kupilem chinska zabawke, zeby sprawdzic jak
    sie to w ogole spisuje. W biedronce byly jakis czas temu, nikt tego w mojej
    okolicy tego nie kupowal, wiec cene obnizyli na jakies 10zl za jedna myjke.
    Wtedy im sie dosc szybko skonczyly;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 19. Data: 2011-04-19 15:06:39
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Ivam"
> [...]
    > mojej okolicy tego nie kupowal, wiec cene obnizyli na jakies 10zl za jedna
    > myjke. Wtedy im sie dosc szybko skonczyly;)

    Benzyna w myjce ultra - no to ciekawe.
    U mnie myja w jakis specjalnych dynksach ale myjka za trylion euro do
    wtryskow za bilion - nie znam sie na tym bo to nie moja dzialka ale cos o
    kawitacji mowili...
    W gaznikach podobno trzeba pierw jakies usuwanie bombelkow bo siem moga
    pozmieniac rozmiary...
    Ale moze to wszystko nieprawda
    i tylko rozrzad zle zlozony

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 20. Data: 2011-04-19 15:10:42
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-04-19 17:06, Tytus pisze:

    > Benzyna w myjce ultra - no to ciekawe.

    wiesz w takiej budzetowej myjce to najbardziej ultra to jest napis na
    obudowie.

    Chodzi mi o to ze prawdopodobnie ani super nie myje ani mocno nie zaszkodzi.

    KJ