    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zagadka lub pytanie, jakie auto
    Date: Sat, 14 Jan 2012 23:06:50 +0100

    *Cavallino* w wiadomości news:4f11ea5c$0$26690$65785112@news.neostrada.pl
    napisał(a):
    > Nie, to jest problem z różnymi przypałami, którzy wolą wierzyć w bzdury
    > wypisywane przez producentów.
    > Był w całkiem niezłym stanie technicznym, pewnie lepszym od niejednego
    > BMW o którym mowa w wątku no i młodszy też był.

    Na tle kijanki swego czasu opisywałeś że to było słabe auto, ale nie będę
    tego drążył skoro to było takie fajne auto.

    > Niekoniecznie.
    > Miewałem gorsze, ale też niemieckie.
    > A 12,5 to jest poniżej 10, czy jednak nie?

    A producent deklarował 10l? Nie producent wspominał że będzie poniżej 13l w
    mieście. Według Ciebie skłamał czy napisał coś zgodnego z realiami?

    > Znaczy oduczyć się?
    > Być może.
    > Ale na to jeszcze mam czas, może jak już będę musiał się laską
    > podpierać.....
    > To znaczy jakie?
    > Bo trochę już ich miałem i jakoś żaden nie chciał odtworzyć danych
    > katalogowych.

    BMW E34 525i po 92r, stawiam że za 3-5kpln można kupić zaniedbane autko ze
    sprawnym napędem i układem jezdnym. Może kup, pojeździj tydzień lub dwa :-)
    Za stare? To może 10 lat młodsze E39 530i - będzie drożej niż 5kpln, a
    spalanie podobne. Jeszcze za stare? To może z kolejnej generacji 530d lub
    podobny ale nowy?

    W każdym razie tych aut jestem pewien, a z ciekawości właśnie sprawdziłem
    sobie dane cee'd SW 1.6 115KM spalanie w trasie podawane przez producenta
    4l... tyle że ja się o ile pamiętam w 6l nie mieściłem. Więc może coś w tym
    jest co "głosisz"... Mam w firmie Kijanke j.w. pewnie w najbliższym czasie
    sobie ją sprawdzę na trasie 700km i zobaczę czy dobrze zapamiętałem osiągi
    tego auta :-)

    > No pewnie w takim przypadku faktycznie mogli napisać prawdę, bo jak ktoś
    > akceptuje 22 w mieście, to co mu za różnica czy będzie to 20 czy 25.

    Wolałbym jednak 20l, spośród noPb 95 i noPb98 też wolałbym to pierwsze...
    ale ja to jak widać dziwny jestem.
    Ale na problem jak wyżej instalacja LPG może zaradzić :-)

    > Ale o czym Ty do mnie rozmawiasz, jakie to ma znaczenie?

    Na pierwszy rzut oka staroć, ale okazuje się być nawet dziś dość nowoczesne
    i oszczędne, to taka dygresja wiem że te auta Cię nie interesują i wysłałbyś
    je już z 5x na złom - podaje ten przykład tylko dlatego że w tym starociu
    relacja faktycznego zużycia paliwa do deklarowanego jest korzystna, czego o
    Twoich autach z małymi silnikami powiedzieć nie można.

    > Nie kupowałem Delty ze względu na nowoczesność silnika. ;-)
    > Za to miałem niezły ubaw oglądając na yt jak zjadała M3 na torze. ;-)

    Na yt też można zobaczyć jak JC udowadnia że M3 jest oszczędniejsze od
    Priusa...

    Pozdr