  • 11. Data: 2011-03-13 20:11:05
    Temat: Re: Zagadka - jakie urządzenie i jaka firma
    Od: atm <...@v...pl>

    Palm Vx

  • 12. Data: 2011-03-13 20:21:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 13 Mar 2011 21:04:21 +0100, Krzysiek napisał(a):

    > Jabłkowy tablet ?

    Brawo ten pan. Świat już nie będzie taki sam. Znowu.
    http://www.ifixit.com/Teardown/iPad-2-Wi-Fi-Teardown
    /5071/1
    na razie gościom z ifixit - o których trudno powiedzieć, że są paprokami -
    nie udało się otworzyć iTamponu2 bez pęknięcia digitizera. A to znaczy, że
    to jest tandetna JEDNORAZOWA chińska zabawka. W momencie upływu gwarancji,
    trzeba się liczyć z daniem na tacę w kościele świętego golfa, czyli z
    zakupem nowego urządzenia. Genialnie precycyzjny biznesplan, mucha nie
    siada, czapki z głów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 13. Data: 2011-03-13 20:32:28
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > trzeba się liczyć z daniem na tacę w kościele świętego golfa, czyli z
    > zakupem nowego urządzenia. Genialnie precycyzjny biznesplan, mucha nie

    Dokladnie tak ma byc. Gwarancja pewnie tylko na rok, zeby czasem
    urzadzenie nie zestarzalo sie technologicznie zanim gwarancja uplynie.
    Niestety teraz wszystko staje sie niedopracowane, jednorazowe i
    nastawione na zysk :|

  • 14. Data: 2011-03-13 23:41:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Mar 2011 20:21:06 +0000, Waldek Godel wrote:
> [...]
    >trzeba się liczyć z daniem na tacę w kościele świętego golfa, czyli z
    >zakupem nowego urządzenia. Genialnie precycyzjny biznesplan, mucha nie

    A co dzis nie jest taka zabawka ?
    Takie czasy - uslyszysz ze trzeba wymienic cala plyte glowna, ktora
    kosztuje tyle co cale urzadzenie, albo ze nie ma czesci, albo ze
    naprawa nieoplacalna ..

    J.

  • 15. Data: 2011-03-14 07:27:29
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 13.03.2011 21:11, atm wrote:
    > Palm Vx
    hehehe trafiony zatopiony :)
    Marx

  • 16. Data: 2011-03-14 14:15:54
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-03-13 21:21, Waldek Godel wrote:

    > Brawo ten pan. Świat już nie będzie taki sam. Znowu.
    > http://www.ifixit.com/Teardown/iPad-2-Wi-Fi-Teardown
    /5071/1

    Ja nie rozbierałem, ale kolega tak i upiera się, że E51 (no, było-nie
    było "zaawansowana elektronika") ma przód mocowany na klej. Nie wiem,
    czy na gorąco, ale ... co za różnica? Skoro to nie zatrzaski (odpustowy
    namber łan jak pamiętam) i nie śrubki...

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 17. Data: 2011-03-14 14:25:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 15:15:54 +0100, TGor napisał(a):

> [...]
    > czy na gorąco, ale ... co za różnica? Skoro to nie zatrzaski (odpustowy
    > namber łan jak pamiętam) i nie śrubki...

    Być może ma, ale na pewno nie po wyjsciu z fabryki.
    http://www.formymobile.co.uk/e51disassembly.php

    N97 ma przyklejoną metalową ramkę do digitizera, całość można zdjąć bez
    rozklejania

    Oprócz tego obydwie pozwalają wymienić baterię bez żadnego voodoo, a mała
    powierzchnia osłony ekranu powoduje, że pęknięcie jest bardzo rzadkie.
    Pęknięty ekran wymienia się w kilka minut.

  • 18. Data: 2011-03-14 15:32:11
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-03-14 15:25, Waldek Godel wrote:

    > Być może ma, ale na pewno nie po wyjsciu z fabryki.
    > http://www.formymobile.co.uk/e51disassembly.php

    Masz, opowiadał mi podczas długiej podróży samochodem: ot, tak dla
    zabicia czasu. Niemniej wspomnę...

  • 19. Data: 2011-03-14 15:38:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 16:32:11 +0100, TGor napisał(a):

    > Masz, opowiadał mi podczas długiej podróży samochodem: ot, tak dla
    > zabicia czasu. Niemniej wspomnę...

    ja już chyba wiem co on miał na myśli - w E71 szybka osłaniająca LCD jest
    przyklejona taśmą dwustronnie klejącą. Pewnie tak samo jest w E51.
    Tyle, że do robienia czegoś w środku ściąga się cały panel bez konieczności
    odklejania szybki. A szybka odkleja się bez konieczności ogrzewania, jak
    wszystko na tasmie dwustronnie klejącej.
    Zresztą digitizer w iPoo 3G i 3GS również wymaga odklejenia taśmy
    dwustronnie klejącej przy wymianie. Ale - jak wspomniałem - to nie jest
    duży problem, bo to się ładnie odkleja bez uszkadzania elementów
    (oczywiście jak wiesz jak z tym postępować).
    iPoo 3G/3GS przy iPoo 4 czy iTamponie 2 to wzór serwisowalności..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

  • 20. Data: 2011-03-15 09:19:14
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-03-14 16:38, Waldek Godel wrote:

    > ja już chyba wiem co on miał na myśli - w E71 szybka osłaniająca LCD jest
    > przyklejona taśmą dwustronnie klejącą. Pewnie tak samo jest w E51.

    Dokładnie o to chodzi. Co do śrubek - podejrzewam, że trafił mu się
    rozkręcany już egzemplarz...