-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
ews2.glorb.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!npeer02.iad.high
winds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01
.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting
.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada
.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zafira A - co sie najszybciej zuzywa
Date: Wed, 10 Mar 2010 09:16:03 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 27
Message-ID: <hn7kl9$8l7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hn2met$vqj$1@news.onet.pl> <hn2plf$9ek$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hn2pdf$bi2$1@news.onet.pl> <hn3slf$mjr$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: biz116.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="windows-1250"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1268209129 8871 83.28.141.116 (10 Mar 2010
08:18:49 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Mar 2010 08:18:49 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hn3slf$mjr$1@mx1.internetia.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2262492
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Bastion" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
news:hn3slf$mjr$1@mx1.internetia.pl...
>
> Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci
> news:hn2pdf$bi2$1@news.onet.pl...
>
>> Wlasnie ze wzgledu na wadliwe pompy raczej zdecyduje sie na benzyne.
> Te pompy (bosch vp44) nie sa jakos specjalnie wadliwe, byly np.
> montowane w BMW i VW. Trzeba sie z nia obchodzic zgodnie z instukcja
> obslugi a
> moim zdaniem spokojnie mozna zrobic 500-700 kkm albo i wiecej. Podstawowe
> zasady:
> - nie odpalac na hol/pych/ z gorki przy padnietym aku.
> - nie odpowietrzac silnika przez parominutowe krecenie rozrusznikiem.
> - stosowac dobre paliwo.
> Czyli praktycznie wystarczy stosowac zasady zawarte w instruki obslugi.
Są, a przynajmniej były. Normą był "pad" przy przebiegu 160-180 kkm.
Rozwiązaniem - wymiana pompy (3,5-5 tys), samej elektroniki - 300-700 zeta,
albo samodzielne dzierganie z lutownicą - 1,5 (na allegro drożej) zł za
element + koszty przesyłki, tylko nie wszyscy wiedza o tej ostatniej
możliwości.
http://allegro.pl/item950470708_x_tranzystor_do_do_s
terownika_pompy_vp44_vp_44.html
--
Yogi(n)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
Najnowsze wątki
- 2025-02-14 Ściemniacze na parkingach
- 2025-02-13 kilka pytań o klimę
- 2025-02-13 genialny pomysł
- 2025-02-12 diesel z otwartą komorą
- 2025-02-14 60 mA dużo czy spoko?
- 2025-02-13 Jaka moc wi-fi ?
- 2025-02-12 Drabina rozsuwana
- 2025-02-13 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-02-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-02-13 Warszawa => MENA New Buissnes Manager <=
- 2025-02-13 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-13 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-13 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-13 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=