eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZafira A - co sie najszybciej zuzywaRe: Zafira A - co sie najszybciej zuzywa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!npeer02.iad.high
    winds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01
    .newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting
    .com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada
    .pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zafira A - co sie najszybciej zuzywa
    Date: Wed, 10 Mar 2010 09:16:03 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <hn7kl9$8l7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hn2met$vqj$1@news.onet.pl> <hn2plf$9ek$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hn2pdf$bi2$1@news.onet.pl> <hn3slf$mjr$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: biz116.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="windows-1250"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1268209129 8871 83.28.141.116 (10 Mar 2010
    08:18:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Mar 2010 08:18:49 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hn3slf$mjr$1@mx1.internetia.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2262492
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Bastion" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:hn3slf$mjr$1@mx1.internetia.pl...
    >
    > Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci
    > news:hn2pdf$bi2$1@news.onet.pl...
    >
    >> Wlasnie ze wzgledu na wadliwe pompy raczej zdecyduje sie na benzyne.
    > Te pompy (bosch vp44) nie sa jakos specjalnie wadliwe, byly np.
    > montowane w BMW i VW. Trzeba sie z nia obchodzic zgodnie z instukcja
    > obslugi a
    > moim zdaniem spokojnie mozna zrobic 500-700 kkm albo i wiecej. Podstawowe
    > zasady:
    > - nie odpalac na hol/pych/ z gorki przy padnietym aku.
    > - nie odpowietrzac silnika przez parominutowe krecenie rozrusznikiem.
    > - stosowac dobre paliwo.
    > Czyli praktycznie wystarczy stosowac zasady zawarte w instruki obslugi.

    Są, a przynajmniej były. Normą był "pad" przy przebiegu 160-180 kkm.
    Rozwiązaniem - wymiana pompy (3,5-5 tys), samej elektroniki - 300-700 zeta,
    albo samodzielne dzierganie z lutownicą - 1,5 (na allegro drożej) zł za
    element + koszty przesyłki, tylko nie wszyscy wiedza o tej ostatniej
    możliwości.
    http://allegro.pl/item950470708_x_tranzystor_do_do_s
    terownika_pompy_vp44_vp_44.html

    --
    Yogi(n)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: