  • Data: 2011-04-16 09:42:06
    Temat: Re: Zadanie z testu gimnazjalnego
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 16 Apr 2011 11:28:57 +0200, Piotr Gałka wrote:
    >Według mnie sedno problemu leży w tym, że językoznawcy powinni analizować
    >język, który jest żywy i od nich niezależny.
    >Każde sformułowanie "Tak się nie mówi" jest bez sensu, gdy co najmniej 10%
    >(a może mniej) ludzi tak mówi.

    10 % to mozna jeszcze oduczac w szkole, ale jak liczba tych procentow
    rosnie .. to trzeba wpisac do slownikow.

    A potem jezdzimy "zajebistym mietkiem w kombi, dizlu, klimie,
    automacie i w budyniu" :-)

    Mozna sie tez habilitowac w temacie
    http://www.ils.uw.edu.pl/330.html
    o9-12 marca 2006, Kraków, Polska, konferencja Język Trzeciego
    Tysiąclecia IV, referat pt. Misiaczki, krokodylki i suszarki, czyli co
    mówią kierowcy TIR-ów korzystający z CB radia. Studium pilotażowe

    P.S.
    http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=VWr16echO
    n8
    http://www.cbradio.waw.pl/topic/1157-praca-naukowa/