  • 41. Data: 2014-09-16 21:26:38
    Temat: Re: Zaczelo sie, wojna Apple kontra reszta swiata
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2014-09-16 19:37, Pszemol pisze:

    > Można go jeszcze pożyczyć lub ukraść - masz rację... :-)
    > Inaczej jak sobie wyobrażasz jakieś dłuższe użytkowanie?

    Możesz mieć dostęp do innego OS poprzez telefon żony,
    męża, dziecka, kochanki, znajomych, współpasażera z gimbusa,
    kolegów z pracy. No chyba, że obracasz się w hermetycznym
    środowisku, które używa tego co wszyscy w otoczeniu, a nie tego,
    co danej osobie pasuje.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 42. Data: 2014-09-17 02:44:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mario" <m...@...pl> wrote in message

    > No niby podobne ale producenci lubią cudaczyć. Ja używam sgs3, a na
    > wakacjach próbowałem coś ustawić w jakimś HTC i w Sonym. Całkiem inaczej
    > zorganizowane Settings. Jestem też przyzwyczajony, że na dole oprócz
    > _przydatnego_ klawisza Cofnij jest klawisz opcji. Łatwo się nim wprowadza
    > zmiany w konfiguracji otwartego w danej chwili programu.
    > A w tamtych zonk. Jak się dostać do opcji i ustawień?

    Jak to jak? Z okienka klikasz na ikonę Settings i dostajesz to samo.

    > Jak przy przejściu z Samsunga na HTC, tylko że bardziej :)

    Ale tu właśnie nie o to chodzi że nie możesz znaleźć Settings,
    a jak już je znajdziesz to reszta jedzie tak samo...
    Inny system operacyjny to będzie inna kultura użytkowania.

    Twoja teza to tak jak byś napisał że różnica między Mac OS X a MS Windows 7
    to tak jak różnica między Windows 7 a Windows Vista tylko trochę bardziej...

  • 43. Data: 2014-09-17 02:45:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "aL" <b...@w...pl> wrote in message

    > Możesz mieć dostęp do innego OS poprzez telefon żony,
    > męża, dziecka, kochanki, znajomych, współpasażera z gimbusa,

    I czym się to różni od wymienionej przeze mnie opcji "pożyczyć"?

  • 44. Data: 2014-09-18 01:32:57
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2014-09-17 02:45, Pszemol pisze:

    > I czym się to różni od wymienionej przeze mnie opcji "pożyczyć"?

    A tak na serio to w jakim sensie "pożyczyć"? Trudno raczej pożyczyć
    na wyłączność telefon od kogoś, kto używa go na co dzień, ale
    spokojnie można porównać interesujące działania różnych
    OS i bebechów w typowych lub nietypowych sytuacjach dnia codziennego.
    Jedziesz samochodem z użytkowaniami innych telefonów i np. porównujesz
    dokładność wskazań GPS i softu odpowiadającego za nawigacje.
    Ja miałem zabawną sytuację z gatunku tych nietypowych, gdy z dwiema
    osobami ugrzęzłem w zatrzymanej windzie. Japkofon nie miał zasięgu, co
    spotkało się z drwinami kolegi, który akurat miał Nokię z Windowsem (a co
    na to Siri?), ale on też nie mógł wykonać połączenia. Musiałem użyć mojej
    przestarzałej Nutrii z Symbianem, żeby dodzwonić się do lokalnego
    konserwatora.
    Czy z tego płynie jakiś wniosek? Oczywiście, że dla 99,9% użytkowników nie,
    ale dla mnie jest ważne jak zachowa się telefon wtedy, gdy będę go
    najbardziej potrzebował.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 45. Data: 2014-09-18 03:05:08
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 18 Sep 2014 01:32:57 +0200, aL <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    >Czy z tego płynie jakiś wniosek? Oczywiście, że dla 99,9% użytkowników nie,
    >ale dla mnie jest ważne jak zachowa się telefon wtedy, gdy będę go

    Pszemol powinien wiedzec ze zakupiony telefon mozna oddac w ciagu 14
    dni bez zadnych kosztow jezeli nie jest zniszczony i ma wszystkie
    opakowania. Jezeli nie ma opakowan, placi sie "restocking fee" ktore
    jest pomijalne. Przynajmniej tak jest w Verizonie. Nie wiem jak jest w
    dziadowskim AT&T

    No, ale to w Ameryce.

    A.L.

  • 46. Data: 2014-09-18 04:11:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "aL" <b...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > spokojnie można porównać interesujące działania różnych
    > OS i bebechów w typowych lub nietypowych sytuacjach dnia codziennego.

    Jak to nie można pożyczyć... jasne że możesz.
    Ty masz jakiś smartfon, Twój kolega/brat/żona ma inny - zamieniacie
    się na tydzień-dwa, przekładacie karty i każdy z Was ma bogatsze
    doświadczenia.

    > Jedziesz samochodem z użytkowaniami innych telefonów i np. porównujesz
    > dokładność wskazań GPS i softu odpowiadającego za nawigacje.

    A to są jakieś różnice w pokazywaniu GPSa na mapie???
    Tego się nie spodziewałem... :-)

> [...]
    > na to Siri?), ale on też nie mógł wykonać połączenia. Musiałem użyć mojej
    > przestarzałej Nutrii z Symbianem, żeby dodzwonić się do lokalnego

    Jasne że płynie... Twoja Nokia miała pewnie obsługę jeszcze starych
    analogowych transmisji pracowała na innym pasmie częstotlowości
    które przenikają głębiej w betony.

    > Oczywiście, że dla 99,9% użytkowników nie,
    > ale dla mnie jest ważne jak zachowa się telefon wtedy, gdy będę go
    > najbardziej potrzebował.

    No super. Jak sobie ludzie radzili w zaciętych windach w latach
    60, 70, 80, 90 gdy komórek nie było a windy były bardziej zawodne? :-)

  • 47. Data: 2014-09-18 04:14:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > opakowania. Jezeli nie ma opakowan, placi sie "restocking fee" ktore
    > jest pomijalne. Przynajmniej tak jest w Verizonie. Nie wiem jak jest w

    Pisałem o tym już wczoraj czy przedwczoraj...
    A restocking fee nie jest wtedy gdy nie masz opakowania tylko
    wtedy gdy jest przedmiot rozpakowany (a przecież przeważnie
    jest, bo w opakowaniu go nie przetestujesz). Te $35 za wyprobowanie
    telefonu w swojej windzie chyba można odżałować? :-))

  • 48. Data: 2014-09-18 19:51:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "aL" <b...@w...pl>

> [...]

    Czy z tego płynie jakiś wniosek? Oczywiście, że dla 99,9% użytkowników nie,
    ale dla mnie jest ważne jak zachowa się telefon wtedy, gdy będę go
    Mimo wszystko statystycznemu ludzikowi najbardziej potrzebny jest telefon w
    normalnym życiu a nie w windzie

  • 49. Data: 2014-09-20 14:52:39
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2014-09-18 19:51, John Kołalsky pisze:

> [...]
    > --
    > Mimo wszystko statystycznemu ludzikowi najbardziej potrzebny jest
    > telefon w normalnym życiu a nie w windzie

    Przecież właśnie to napisałem. Poza tym pojęcie "normalne życie" jest
    baaardzo pojemne.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 50. Data: 2014-09-20 14:54:08
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2014-09-18 03:05, A.L. pisze:

> [...]
    > opakowania. Jezeli nie ma opakowan, placi sie "restocking fee" ktore
    > jest pomijalne. Przynajmniej tak jest w Verizonie. Nie wiem jak jest w

    OK, nie brałem tego pod uwagę.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.