-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zaczelo sie
Date: Mon, 28 Mar 2011 12:10:04 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 119
Message-ID: <impmpt$62o$1@inews.gazeta.pl>
References: <ili914$7ue$1@news.onet.pl> <j...@4...com>
<ilj041$si8$1@inews.gazeta.pl>
<0...@a...googlegroups.com>
<ilq8h0$6ug$1@news.onet.pl> <ilqfbq$7fi$1@inews.gazeta.pl>
<ilqj2f$n3o$1@news.onet.pl> <4d812e16$1@news.home.net.pl>
<ilskeu$hal$1@news.onet.pl> <4d81dd29$1@news.home.net.pl>
<ilsp4t$6pp$1@news.onet.pl> <4d81ef14$1@news.home.net.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<4d8205db$1@news.home.net.pl>
<4d8c3030$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
<imhhva$5lt$1@inews.gazeta.pl>
<4d8c6dcb$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<imhrsg$5p7$1@inews.gazeta.pl>
<4d901972$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
<imp9bj$oea$1@inews.gazeta.pl>
<4d903c51$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
<impgmu$g12$1@inews.gazeta.pl>
<4d905135$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 46.28.241.74
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1301307005 6232 46.28.241.74 (28 Mar 2011 10:10:05 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Mar 2011 10:10:05 +0000 (UTC)
X-User: andrzej_lawa
In-Reply-To: <4d905135$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.2.14) Gecko/20110221
SUSE/3.1.8 Thunderbird/3.1.8
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2358931
[ ukryj nagłówki ]W dniu 28.03.2011 11:13, Ktostam pisze:
>> Użytkownik "Andrzej Ława" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
>> W dniu 28.03.2011 07:15, Ktostam pisze:
>
>> Nie sądź innych po sobie, zapierdalaczu.
>
> uuuu, brak argumentów?
Ty zacząłeś na tę nutę.
>> A twoja aluzja jest idiotyczna, bo taryfikator nie ma nic wspólnego ze
>> stopniem winy w przypadku zdarzenia.
>
> no pewnie że nie ma, tak samo jak zapewne nie ma na przyczyny wypadków
> lub stopień stwarzania zagrożenia na drodze.
NA przyczyny? Na pewno nie.
>>> Wina w przypadku wypadku też jest rzeczą czysto arbitralną.
>
>> Nieprawda. To znaczy owszem, zdarza się kupiony/niekompetentny sędzia,
>> ale w takiej sytuacji sprawa zabójstwa także będzie rzeczą arbitralną.
>
> Wiesz dlaczego w niektórych przypadkach jest sprawa sądowa? Żeby ktoś
> przeprowadził ów arbitraż ponieważ strony czasami łącznie z Policją nie
> były w stanie na miejscu precyzyjnie określić winy. A widzenie spisku w
> każdej wzmiance na temat sądu pozostawię bez komentarza.
Piszesz o czymś, o czym najwyraźniej nie masz bladego pojęcia... Nawet
jeśli obecni na miejscu policjanci są w 100% pewni, kto jest winien, to
i tak sąd musi się tym zająć, bo policja nie jest od orzekania o winie -
po prostu to nie leży w jej kompetencji z przyczyn czysto formalnych.
>> Co za brednie... Nie szacuje się prędkości tylko (i to mocno "na oko")
>> czas potrzebny na przebycie dystansu. To po pierwsze.
>
>> Po drugie - co za różnica, czy jedzie 100 czy 200? Powyżej pewnej
>> prędkości wg. ciebie robi się niewidzialny? Zwracam uwagę, że prędkość
>> światła jest w okolicy 300 _tysięcy_ kilometrów - i to na sekundę.
>
> Z tym szacowaniem (prędkość\czas) strasznie się czepiasz. Przypuszczam
> że większość osób czytających zrozumiała moją wypowiedź, ale ok.
Nie, nie czepiam się, bo właśnie sporo ludzi twierdzi, że szacuje prędkość.
> Szacujemy czas. Ja nie twierdzę że ktoś ma być niewidzialny. Wystarczy
> że przy pewnych prędkościach i odległościach spora część osób może mieć
> problem z poprawnym określeniem tego czasu. I nie muszą mieć prawka.
Jak się nie ma pewności, że na pewno będzie bezpiecznie, to się nie
wychodzi przed pojazd - prosta i jasna zasada.
Ty wychodzisz, jak nie masz pewności, że ciebie przejedzie?
> Wystarczy że będą próbować przechodzić przez ulicę czy autostradę. Warto
No i co z tego, że nie mają prawa jazdy? Przepisy muszą znać i tak.
> natomiast zastanowić się nad prawkiem dla osoby która znacznie łamiąc
> przepisy nie potrafi przewidzieć możliwych konsekwencji swojego czynu.
Tia, że nagle mu przed koła wyskoczy jakiś półślepy gamoń...
>>> Wracając do przykładu z wyjazdem z bramy z ograniczoną widzialnością w
>>> terenie zabudowanym. Zapewne w takich sytuacjach (nie mając nikogo do
>>> pomocy, a zapewne nawet mając ale nie korzystając) bierzesz pod uwagę że
>>> zaraz wyskoczy stamtąd kretyn jadący np. 140 kmh.
>
>> Równie dobrze może wyskoczyć nie-kretyn tylko np. karetka albo radiowóz.
>> Oni mają prawo tyle jechać, a zza winkla i tak nie zauważysz.
>
> Wiesz po co istnieją sygnały dźwiękowe w takich pojazdach? Po za tym
Ach, teraz echolokacją określasz odległość?
BTW: głuchoniemi mogą być kierowcami.
> kierowcy tych aut też muszą brać pod uwagę sytuację na drodze.
A potem pyskowanie, że tak długo zajmuje im dojazd.
>> A skoro nie masz w ogóle widoczności, to równie dobrze możesz władować
>> się tuż pod kogoś jadącego 50km/h (skoro sam pisałeś, że i tacy muszą
>> zwalniać).
>
> Zwalniać nie oznacza hamować. Zdroworozsądkowo zdejmą nogę z gazu.
Tia, a fellatio to nie seks, jak tłumaczył się Clinton.
> Załóżmy że jadąc przepisowe 50 auta się miną niebezpiecznie blisko.
Załóżmy, że się niebezpiecznie trafią.
[ciach]
>> Może nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale limit prędkości można podnieść
>> stosownym znakiem jak urzędnika/właściciela fantazja poniesie.
>
> Wyjeżdżając znałem panujące tam limity.
Nie, nie znałeś. Chyba że miałeś ustawionego w okolicy najbliższego
skrzyżowania wywiadowcę. Czyli miałeś pomoc osoby trzeciej.
> Po za tym wiesz czemu nie ma
> ograniczeń co wyjazd z posesji?
Ależ są. Patrz: włączanie się do ruchu.
> Ponieważ ustawodawca słusznie mniemam
> sądzi że okoliczni mieszkańcy znają te limity.
Gdyby tak ustawodawca sądził, to nie byłoby nakazu korzystania z pomocy
strony trzeciej w przypadku braku widoczności.
> Dla mnie EOT. Boję się że sprowadzisz mnie do swojego poziomu (jeśli nie
> już) i pokonasz doświadczeniem.
Tia, cytat awaryjny każdego kretynka, który chce mądrze zabrzmieć.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.03.11 21:16 Adam Płaszczyca
- 28.03.11 21:39 Andrzej Lawa
- 28.03.11 23:11 Adam Płaszczyca
- 17.04.11 19:29 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=