  • Data: 2011-03-14 21:42:19
    Temat: Re: Zaczelo sie
    Od: "kml" <f...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:illu30$1ba$1@inews.gazeta.pl...

    > Przed kim sie popisuja w pustym lesie? Smigalem motorem nie raz po polnych
    > drogach (traktory tez po nich jezdza zeby nie bylo, ze cos zniszczylem) i
    > nie zauwazylem ubytku gruntu tudziez wkurzania postronnych.

    Traktor nie niszczy drogi tak jak motor a jeżeli zostają ślady to nie
    dlatego, ze rolnik dla przyjemności jeździ tylko pracuje. Dlaczego ja mam
    takie szczęście, że zawsze jak widzę w lesie crossiarza/quadziarza to oni
    zapierdalają nie wiadomo po co. Szczytem była akcja w Kampinosie jak taki
    kolo crossowiec w niedzielne przedpołudnie wpadł na polankę pokręcił kółka,
    mało brakowało a by potrącił przypadkową osobę a potem z rykiem wydechu i
    darciem gleby odjechał.

    > Nikt nie mowi o jezdzeniu w parkach krajobrazowych/narodowych/etc.

    Drobny problem jest taki, że w tym kraju jest zakaz poruszania się
    crossami/qudami po lesie w ogóle tylko, ze właścicieli to jebie.

    > Tak wlasnie myslalem - smierdzi glupimi teoriami na kilometr :-)

    http://tiny.pl/hd9vc takie miejsce gdzie off roadowcy nie wkurzają
    postronnych ani nie widzą ubytków gruntu a na to, ze jest to otulina parku
    nie zwracają uwagi.

    Widziałem ostatnio plakaty gdzie polscy profesjonaliści off roadowi
    zachęcali do tego zeby nie jeździć na dziko po lesie i to im się chwali.
    Szkoda tylko, że do szerszej publiczności to jakoś nie trafia.

    --
    pozdrawiam
    kml