    From: Konrad Kosmowski <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zacinająca się klawiatura w Laptopie
    Date: Thu, 10 Dec 2009 01:26:09 +0100

    ** BAREK <b...@p...pl> wrote:

    > Jest to Fujitsu-Siemens Lifebook serii T do tego tablet,ma coś koło 2 lat i
    > chyba faktycznie czymś go zalałem jakiś czas temu i generalnie ciężko się na
    > nim pisze- więc klawiaturę trzeba wyczyścić- w ogóle może całego by się go
    > poczyściło/kurz,brud, itp Służy dokładnie do tego do czego jest
    > zaprojektowany, czyli użytkowania w ruchu,w różnych warunkach i przydałby mu
    > się taki przegląd techniczny- czy jest szansa na serwis w okolicach Warszawy,
    > gdzie by ktoś się nim zajął na miejscu, a nie wysyłał gdzieś w świat? Przede
    > wszystkim ma być dobrze naprawiony.

    No to idź z nim pod GUS (Warszawska Giełda Elektroniczna). Tam są serwisy, w
    których bez problemu Ci go rozkręcą, przeczyszczą, przedmuchają i złożą do
    kupy. :) Koszt takiej usługi to pewnie ok. 100zł.

    Możesz też, jak napisał jeden z kolegów, samemu spróbować go rozkręcić i
    przeczyścić przy czym ja bym go odkurzaczem nie traktował tylko sprężonym
    powietrzem przedmuchał.

    Jak to nie pomoże to możesz wymienić klawiaturę, są szanse, że Ci dosztukują
    używaną sprawną albo zamówią nową i zamontują - tutaj już licz się większym
    wydatkiem.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )