  • Data: 2009-02-01 15:44:11
    Temat: Re: Zabytkowe świece - zamienniki
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jasio pisze:

    > Wygooglałem "świeca 14/240".

    a widzisz, pomogłeś mi, bo mi googlało tylko po sklepach, itp aukcjach
    bez konkretów.

    > Dziwi mnie, że ktoś zajmujący się zabytkami nie posiada takiej wiedzy.

    Nie mam problemu z zadawaniem pytań, jeśli czegoś nie jestem pewny, nie
    zgrywam chojraka na niepewnym gruncie, czego i innym życzę. ;)

    > A doczytasz sobie tutaj:
    > http://www.junak.riders.pl/ZUBEH/swice.htm
    > Z pozdrowieniami dla autora. (:
    > Jakbyś chciał dowiedzieć się więcej to googlaj "wartość cieplna" i od
    > razu odrzucaj strony producentów.

    Dzięki!

    > A jednak do Ciebie. "Suzuki to kupa gówna" - już kojarzysz?

    Raz się człowiekowi zdarzyło za co przeprosiłem, po co to roztrząsać...?

    > A skoro przeczytałeś faq, to może wiesz ile linijek powinna mieć
    > sygnaturka?

    Gdybym chciał być złośliwy, a nie mam zamiaru, bo nie w tym sęk, to
    zobacz Sam ile listów jest tu wrzucanych poza netykietą, że tylko
    wspomnę o (nie)cięciu cytatów.

    Dziękuję za pomoc i na tym się skupmy...

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V