  • Data: 2014-03-31 17:36:49
    Temat: Re: Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak światła :-)
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > No i bys pewnie przegral.
    > Ma samochod miec dwa swiatla ? Ma. Jechal po nocy z jednym ? Jechal.
    > To prawidlowo dowod zabrali, cieszyc sie ze nie wezwali lawety.

    No nie. Jak jechał to mandat należy się za jazdę. Jak zaparkował w miejscu w
    którym światła nie trzeba to średnio jest powód do holowania. Choć cholera
    wie co ustawodawca spłodził. Poza tym można usterkę usunąć, ale trzeba umieć
    czyli ... zadzwonić na 112 :-)

    > Gorzej jak wezwa lawete w sloneczne poludnie :-)

    Spowodowali rozładowanie akumulatora. Zażądali załączenia świateł, udania
    się do "radiowozu" i odmówili wyjścia by wyłączyć z powodu wykonywania
    "czynności".