  • 31. Data: 2009-01-23 14:25:02
    Temat: Re: Zablokowanie nakretki na srubie
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 23 Jan, 14:06, "pluton" <z...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie umial bym tego zrobic, a na wylot nie chce wiercic otworow w plycie.
    > To jest podstawa zageszczarki gruntu i nie chce przy niej majstrowac.
    >
    > Chociaz, jak sie tak zastanowic - to pomysl jest calkiem ok.

    A jaki ksztalt ma ten silnik? Nie dalo sie go przymocowac jakims
    cybantem i krotkimi srubami?
    Konrad

  • 32. Data: 2009-01-24 13:47:25
    Od: " sok marchwiowy" <s...@W...gazeta.pl>

    > Ide projektowac prase do owocow :)

    A ta miedzianą rurę już zrobiłeś? Napisał byś czy działa. Bo temat pożyteczny.

  • 33. Data: 2009-01-26 10:48:06
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > A jaki ksztalt ma ten silnik? Nie dalo sie go przymocowac jakims
    cybantem i krotkimi srubami?

    To wielkie dosyc bydlatko :)
    Wazy 50 kg, dlugie na ok. 50 cm. Po obu stronach
    silnika sa te mimosrody drgajace.
    Nie chce juz eksperymentowac, skoro silnik
    ma konstrukcyjna podstawe z dziurami na sruby.

    Jak skoncze, pokaze fotki.

    pozdrawiam
    pluton

  • 34. Data: 2009-01-26 10:52:12
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > A ta miedzianą rurę już zrobiłeś? Napisał byś czy działa. Bo temat
    > pożyteczny.

    Musze wspawac rure czterdziestke w blache szostke (na wylot), a to nie jest
    robota dla mnie. Musze dac do warsztatu, wiec na razie lezy.

    Za to powolutku popycham do przodu chlodnice: rura 28 w rurze 35.
    Szukam cienkich , grubosciennych rurek miedzianych, ktore by mogly
    robic za doplyw i odplyw wody.

    pozdrawiam
    pluton