  • 11. Data: 2009-01-21 14:00:15
    Temat: Re: Zablokowanie nakretki na srubie
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 21 Jan, 13:31, "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>
    wrote:

    > właśnie-czy gwint nie podciągnie kapilarnie lutu jak do miedzi?

    Podciągnie, ale zmęczeniowo to będzie słabizna. Chociaż, gdyby jeszcze
    to zakuć (np zgnieść nakrętkę w sześcioszczękowym uchwycie tokarskim),
    możnaby mieć nadzieję że się nada. Ale nadzieja, jak wiadomo jest
    matką głupich...
    Konrad

  • 12. Data: 2009-01-21 14:10:58
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Nie wierzę ze nie można kupić takiej albo dłuższej śruby i ją obciąć. 16
    > centymetrów to nie jest jakaś kosmiczna długość.

    Ja tez nie wierzylem, dopoki nie przelecialem wszystkich dostepnych
    Lerua-Kastodram. A to dlugosc za mala, a to gwint za krotki.

    Ale jakos wiara mi wraca: namierzylem jakis sklep metalowy
    i tam facet powiedzial, ze ma takie cus. Dzis go sprawdze :)

    dzieki wszystkim

    pozdrawiam
    pluton

  • 13. Data: 2009-01-21 15:16:47
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    > Ale nadzieja, jak wiadomo jest matką głupich...

    A nie wynalazków?
    --
    __________________________________________MAT_______

  • 14. Data: 2009-01-21 15:32:44
    Od: " sok marchwiowy" <s...@W...gazeta.pl>

    Lagoda <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> napisał(a):

    > A nie wynalazków?
    Nie. Matką wynalazków jest lenistwo. Wynalazcy to ludzie aktywni ale nie
    lubiący pracować. Nie chce im się pracować to sobie wymyślają jak zrobić żeby
    się nie narobić, wyjść na swoje i zarobić.

  • 15. Data: 2009-01-21 16:32:53
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    > Nie. Matką wynalazków jest lenistwo. Wynalazcy to ludzie aktywni ale nie
    > lubiący pracować. Nie chce im się pracować to sobie wymyślają

    to musza mieć nadzieję, że się uda, bo inaczej by im się nie chciało myśleć

    --
    __________________________________________MAT_______

  • 16. Data: 2009-01-21 16:50:55
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 21 Jan, 14:10, "pluton" <z...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja tez nie wierzylem, dopoki nie przelecialem wszystkich dostepnych
    > Lerua-Kastodram.

    Na głowę upadłeś? Chcesz z gówna maszynę budować? Śruby kupuje się w
    sklepie ze śrubami, a nie z gipsem, farbami, ziemią do doniczek i
    styropianem.
    Konrad

  • 17. Data: 2009-01-21 17:26:48
    Od: AL <a...@s...tam>

    Lagoda pisze:

    > to musza mieć nadzieję, że się uda, bo inaczej by im się nie chciało myśleć

    matka dba o swoje dzieci ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 18. Data: 2009-01-21 17:38:13
    Od: " sok marchwiowy" <s...@W...gazeta.pl>

    > to musza mieć nadzieję, że się uda, bo inaczej by im się nie chciało myśleć

    A według Ciebie kto wymyślił to wszystko co masz w domu i poza domem.
    Narzędzia którymi pracujesz, maszyny. Może ciężko pracujący. Figa z makiem,
    oni nigdy nie mięli czasu nic wymyślić bo zawsze ciężko pracowali. Wynalazca
    to taki sam artysta jak kompozytor, rzeźbiarz, malarz. Nie wszystko musi się
    udać. Idziesz do kina na film i po 15 minutach zasypiasz. Nie udało się .

  • 19. Data: 2009-01-21 21:43:38
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik " sok marchwiowy" <s...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:gl7f6s$kuj$1@inews.gazeta.pl...
    > lubiący pracować. Nie chce im się pracować to sobie wymyślają jak zrobić
    > żeby
    > się nie narobić, wyjść na swoje i zarobić.

    Mój faworyt, Robert Adler, wynalazca pilota TV :)
    Wojtek
    --
    Nie każde piwo to Żywiec!

    .... Na szczęście :)

  • 20. Data: 2009-01-22 05:51:41
    Od: el_mamuto <m...@i...pl>

    Hej

    Jak to ma być do jakiejkolwiek maszyny to nie z
    castoramy czy innych tego typu sklepów.

    Odezwij sie na priv-prześle ci namiary na
    firmę która ma dużo różnych śrub -
    nie chce robić marketu z grupy.

    --
    Mamut