    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zabila czowieka. Twierdzila, ze to sarna
    Date: Thu, 11 Mar 2010 11:49:53 +0100

    > A co do zasad fizyki:
    > hamujący samochód uderza w człowieka, nadaje mu swoją prędkość, hamuje
    > dalej, człowiek leci chwilę z tą prędkością, upada i też zwalnia,

    buahahahaha. Aby czlowiek lecial chwile z niezmienna predkoscia to musza na
    niego nie dzialac zadne sily badz dzialac sily wzajemnie sie rownowazace.

    co do nadania mu predkosci to ktora czescia ciala dotyka pieszy auto aby
    nadac mu predkosc auta ?? Kolanami ?

    Nadanie pieszemu nagle predkosci auta powoduje:

    1. powstanie dosc sporych obrazen na calym ciele
    2. smierc raczej na miejscu (z powodu obrazen wew/zew oraz naglej zmiany
    predkosci)

    > W szczególności, w przypadku potrąceń przez np. ciężarówki - bardzo
    > często człowiek kończy POD samochodem.

    bo nie ma jak przeleciec nad bo kabina jest bardzo malo oplywowa. Wierz mi,
    ze BMW ma bardziej oplywowe ksztalty od ciagnika siodlowego.

    > Tak bywa. Ale uwierz, bywa też inaczej. Czasem przy uderzeniu samochód
    > osobowy łapie pod zderzak np. nogę i praktycznie "wciąga" człowieka pod
    > siebie.
    >
    > Ale faktem jest że uszkodzenia samochodu są zazwyczaj poważne.

    ooooo, wlasnie o to chodzi. Uszkodzenia zwiazane z trafieniem zajaca sa
    niemale. A czlowieka? Z masa 10-20 krotnie wieksza.

    > No właśnie choroba jej nie moge znaleźć. Widziałem tylko taką od tyłu.

    nie no przodu nie bylo ale byl bok. Nie ma zniszczen szyby. W opisie bylo
    gdzies czytalem, ze szklo nie bylo zniszczone (reflektory i inne)

    Icek