  • Data: 2010-03-10 13:18:36
    Temat: Re: Zabiła człowieka. Twierdziła, żeto sarna
    Od: VoyteG <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Mar, 13:03, Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org> wrote:

    > Argument w stylu - "a gdyby Twoja matke/corke/kogokolwiek" jest fajny  i wygodny,
    > bo odwoluje sie do emocji...

    Kiedy - nawet przypadkiem - zabije prowadzac pojazd osobe, ktora nie
    jest moja matka/corka, to nie powinny poajwic sie te wlasciwe emocje?
    A moze powinny pojawic sie, tylko te, ze "jak mnie zlapia - posiedze".
    Moze te i tylko te?

    Nie, w tym przypadku byly tez inne bardzo wazne - "popsulam auto,
    trzeba je naprawic"...