  • 111. Data: 2010-03-11 09:06:47
    Temat: Re: Zabila człowieka. Twierdzila, ze to sarna
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 10 Mar, 23:59, "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> wrote:

    > A jak napisze, ze sie czolgal - to ktoremu z nas bedziesz wierzyl i
    > dlaczego?

    Prawopodobna jest wersja, ze pieszy zobaczyl pojazd i staral sie
    uniknac zderzenia odskakujac i wtedy mogl zostac trafiony. Dlatego
    trafil pod pojazd. Co ciekawe, zdarzenie mialo miejsce przed godz 20,
    to w Otwocku ta kobieta byla ok 21 - i tak od razu do warsztatu? Nie
    mogla poczekac do rana?

    Wiecej tu: http://www.policja.waw.pl/portal/pl/1/6545/Smierteln
    e_potracenie_odkryte_w_warsztacie_samochodowym.html

  • 112. Data: 2010-03-11 09:11:56
    Temat: Re: Zabiła człowieka. Twierdziła, że to sarna
    Od: "..Aldi.." <r...@p...fm>

    >Tam nie ma lasu!!
    >Zdarzenie mialo miejsce w Karłowie
    >Karłowo http://tiny.pl/hgtz6

    nigdy nie widziałeś w mieście czy na wsi leżącego na jezdni?
    mnie się ze dwa razy zdarzyło, szczęście, że było jasno...
    próba zdjęcia go z drogi była tyle obrzydliwa, co mało skuteczna
    drugim razem kto inny się nim zajął

  • 113. Data: 2010-03-11 09:14:39
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 11 Mar, 09:06, "Massai" <t...@w...pl> wrote:

    > Wiesz, nie każdy jest zoologiem... Może i mogła myśleć że tam mogła być
    > sarna.

    To prawda, ze nie kazdy jest zoologiem, ale nawet zoolog jadac szybko
    samochodem nie rozpozna sarny. Tym bardziej zoolog nie odda samochodu
    do warsztatu tego samego dnia po godzinie 21, tylko poczeka do rana
    nastepnego dnia....

  • 114. Data: 2010-03-11 09:19:38
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    http://tiny.pl/hgtz6

    > nigdy nie widzia e w mie cie czy na wsi le cego na jezdni?

    Widzialem i ta kobieta tez widziala (tak zeznala - artytykul prasowy)
    i prawdopodobnie byla swiadoma, ze przejechala niekoniecznie sarne...

  • 115. Data: 2010-03-11 09:23:12
    Od: fv <f...@c...com>

    to wrote:
    > Jeśli nie ma świadków to przestępstwa nikt nie udowodni, nie tylko
    > premedytacji.

    Nie rozumiemy się. Jeśli kogoś zabijesz używając auta, będzie trudno udowodnić ci
    premedytację nawet
    jeśli chociaż chciałeś zabić. Jeśli użyjesz bejzbola, to premedytacja jest oczywista
    - nie można
    mówić o nieumyślnym spowodowaniu śmierci i nie da się wykpić "nie chciałem". Pobicie
    ze skutkiem
    śmiertelnym i tyle.

    Ale za to więcej byłoby takich zdarzeń.

    --
    fv

  • 116. Data: 2010-03-11 09:26:21
    Temat: Re: Zabila czowieka. Twierdzila, ze to sarna
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    Massai pisze:

    > Zwyczajnie, czasem uderzenie odrzuca człowieka trochę do przodu -
    > szczególnie jak ktos hamuje, odrzucony człowiek się przewraca i
    > hamujacy samochód go najeżdża.

    Tyle że z dalszych opisów wynika że nie były uszkodzone żadne reflektory
    ani nic na górze tylko dół zderzaka.
    Czyli ewidentnie musiała przejechać leżącego gościa.

    Może być i tak że miała niefart i ktoś go wcześniej trafił i zostawił a
    ona po nim przejechała.

    za tvn24.pl - uszkodzony lekko zderzak, dół zderzaka, niezbite światła,
    nieuszkodzona maska ani szyba.

    Za tvn24.pl dostała zarzuty prokuratora.

    Pozdrawiam !!

  • 117. Data: 2010-03-11 09:35:06
    Od: Xiant <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-10 17:12, Massai pisze:

    > Jak mi wytłumaczysz jak można pomylić człowieka z sarną przy
    > potrąceniu, to kupię tę wersję.

    Witam

    Mozna ... jechalem kiedys samochodem, przejezdzajac przez przejscie dla
    pieszych - huk i rozsypuje mi sie lewe lusterko. Malo zawalu nie
    dostalem ... Zjezdzam pare metrow dalej w zatoczke, parkuje, ogladam sie
    za siebie a tam nic, nikt nie lezy, zadnego zbiegowiska. Wysiadam,
    podchode na to przejscie a jakis gosc mnie pyta "to pan zabil ?" ja na
    miekkich nogach pytam "ale co ???!" a on mi pokazuje ... lezacego na
    chodniku zajaca ! Futrzak skakal przez trawnik, droge i probowal chyba
    nad autem ale zle wymierzyl i wpadl mi w samochod ...
    Bylem zesrany ze strachu, ze potracilem czlowieka ktorego nie zauwazylem
    na przejsciu ...
    Czasami mozna sie pomylic.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 118. Data: 2010-03-11 09:40:34
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 11 Mar, 09:35, Xiant <x...@p...onet.pl> wrote:

    > Mozna ... jechalem kiedys samochodem, przejezdzajac przez przejscie dla
    > pieszych - huk i rozsypuje mi sie lewe lusterko. Malo zawalu nie
    > dostalem ...

    I to jest zdrowa i naturalna reakcja. Bylo zdarzenie, pierwsze
    wrazenie, ze potraciles czlowieka, zatrzymales sie i sprawdziles, co
    sie stalo. Czy moze komus nie zrobiles krzywdy, czy auto sprawne.
    Odwrotnie do zachowania tej pani od sarny...

  • 119. Data: 2010-03-11 09:41:53
    Od: fv <f...@c...com>

    Bydlę wrote:
    > No właśnie - a to mnie ciekawi, jak można nieumyślnie - prowadząc
    > samochód - kogoś zabić, nie będąc na bakier z pordem.

    UWAGA, MOŻE SIĘ WYDAĆ MAKABRYCZNE
    Ale trzeba umieć sobie to wyobrazić, żeby tego uniknąć.

    1.
    Wyprzedzasz rowerzystę, który nagle i niespodziewanie zaczyna omijać studzienkę.
    Odbijasz dalej w lewo, ale auto jadące z naprzeciwka też omija dziurę. Dochodzi do
    zderzenia, twoje
    auto odbija w prawo a rowerzysta ponosi śmierć na miejscu.

    2.
    Skręcasz w prawo i widzisz przejście dla pieszych oraz przejazd dla rowerów. Ruszasz
    upewniwszy się,
    że można. Nagle wpada na ciebie rozpędzony rowerzysta, przelatuje przez maskę i
    trafia głową prosto
    w betonowy kosz na śmieci.

    3. osiedlowa uliczka, mnóstwo samochodów zaparkowanych na skrzyżowaniu i w okół
    niego. Ludzie idą z
    zakupami. Chcesz skręcić w lewo, ale znak pokazuje że masz ustąpić pierwszeństwa.
    Starasz się
    wyjrzeć i chyba jest ok. Nagle z lewej pojawia się rozpędzony dostawczak. Klakson,
    pisk opon -
    prawie cię ominął, ale trafił w przód maski, stracił kontrolę i wpadł na chodnik.

    4. już tak zupełnie, że nikt pord nie łamie:
    Prowadzisz tira a obok prawym pasem jedzie maluch w którym starszy pan właśnie ma
    zawał. Jego auto
    zjeżdża ci wprost pod maskę i wciska się pod zderzak.

    --
    fv

  • 120. Data: 2010-03-11 09:55:00
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 09:41:53 +0100, fv napisał(a):

> [...]
    zderzenia, twoje
    > auto odbija w prawo a rowerzysta ponosi śmierć na miejscu.

    Niezachowanie bezpiecznego odstępu minimum 1 metra przy wyprzedzaniu.

> [...]
    Ruszasz upewniwszy się,
    > że można. Nagle wpada na ciebie rozpędzony rowerzysta, przelatuje przez maskę i

    Wymuszenie pierwszeństwa na użytkowniku drogi jadącym na wprost.

> [...]
    pisk opon -
    > prawie cię ominął, ale trafił w przód maski, stracił kontrolę i wpadł na chodnik.

    Tu ewidentnie wina parkujących, więc rzeczywiście.

    A to tak.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138