    From: fv <f...@c...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zabiła człowieka. Twierdziła, że to sarna
    Date: Thu, 11 Mar 2010 09:41:53 +0100

    Bydlę wrote:
    > No właśnie - a to mnie ciekawi, jak można nieumyślnie - prowadząc
    > samochód - kogoś zabić, nie będąc na bakier z pordem.

    UWAGA, MOŻE SIĘ WYDAĆ MAKABRYCZNE
    Ale trzeba umieć sobie to wyobrazić, żeby tego uniknąć.

    1.
    Wyprzedzasz rowerzystę, który nagle i niespodziewanie zaczyna omijać studzienkę.
    Odbijasz dalej w lewo, ale auto jadące z naprzeciwka też omija dziurę. Dochodzi do
    zderzenia, twoje
    auto odbija w prawo a rowerzysta ponosi śmierć na miejscu.

    2.
    Skręcasz w prawo i widzisz przejście dla pieszych oraz przejazd dla rowerów. Ruszasz
    upewniwszy się,
    że można. Nagle wpada na ciebie rozpędzony rowerzysta, przelatuje przez maskę i
    trafia głową prosto
    w betonowy kosz na śmieci.

    3. osiedlowa uliczka, mnóstwo samochodów zaparkowanych na skrzyżowaniu i w okół
    niego. Ludzie idą z
    zakupami. Chcesz skręcić w lewo, ale znak pokazuje że masz ustąpić pierwszeństwa.
    Starasz się
    wyjrzeć i chyba jest ok. Nagle z lewej pojawia się rozpędzony dostawczak. Klakson,
    pisk opon -
    prawie cię ominął, ale trafił w przód maski, stracił kontrolę i wpadł na chodnik.

    4. już tak zupełnie, że nikt pord nie łamie:
    Prowadzisz tira a obok prawym pasem jedzie maluch w którym starszy pan właśnie ma
    zawał. Jego auto
    zjeżdża ci wprost pod maskę i wciska się pod zderzak.

    --
    fv