  • 11. Data: 2010-12-30 19:51:46
    Temat: Re: Zabijamy się nawzajem z powodu wolności na drogach?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2010-12-30 16:02:11 +0100, Technolog <t...@g...com> said:

    > Wciąż jesteś za ,,wolnością" na drogach?

    Nie, nie jestem za "wolnością".
    Jestem za wolnością, ale bez demagogii i kłamstw, które cytowałeś.

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2010-12-30 20:02:25
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Dokladnie. W mojej wiosce nie tak dawno kobieta smiertelnie potracila swoje
    dziecko wyjezdzajac z garazu. Raczej nie "zamknela licznika".

    --
    Pozdr

  • 13. Data: 2010-12-30 20:12:59
    Temat: Re: Zabijamy si nawzajem z powodu wolnoci na drogach?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl>

    > Żeby było jasne - jestem ZA zapinaniem pasów. Obowiązkowym, przez
    > wszystkich. Jak ktoś nie chce zapinać, to brak mu instynktu
    > samozachowawczego. Taki zaburzenia z instyktem samozachowawczym
    > kwalifikują się do konsultacji psychiatrycznej, więc powstaje
    > wątpliwość czy taki ktoś powinien mieć prawo jazdy...

    Czy brak poduszek to też brak instyktu samozachowawczego i też konsultować
    psychiatrycznie ? <szczerba>

  • 14. Data: 2010-12-30 20:32:57
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Technolog pisze:
    > Za:
    > http://reklamisko.com/2010/piekna-reklama-spoleczna-
    a-wolnosc-kierowcow/

    > **Zabijamy się nawzajem z powodu wolności na drogach**
    >
    > Przypuśćmy, (...)

    Trolujesz? jeśli nie to odkryłeś ameryke! KAzdy z nas o tym wie, ale
    99.9% to półbogowie którzy nie pogarszają tych statystyk.
    Żeby nie było ze to problem bez wyjścia, jest ono proste. płacić z
    własnej kieszeni. spowodowałeś wypadek - płacisz pacjentowi za szpital,
    rente, naprawiasz jego auto (auta) sam. Chesz zeby ubezpieczyciel płacił
    za koszty leczenia itp? płac wiekszą składkę! Wtedy nagle sie okaże ze
    ubezpieczenie będize taniutkei tylko wtedy jak masz 15 lat bezszkodowej
    jazdy i rejestrator prędkości.

    UUUUU ale to nie przejdzie. nie tutaj, nie teraz.

    ToMasz

    PS choć gdyby przeszło to trzeba by usunąć nakaz jazdy w pasach, jak i
    tak sam zapłacisz za leczenie i skutki inwalidztwa.

  • 15. Data: 2010-12-30 22:24:16
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Wciąż jesteś za "wolnością" na drogach?

    Nie! Zlikwidujmy drogi, zakazmy samochodow i zabierzmy wszystkim prawo
    jazdy! Do pociagow potencjalni zabojcy! ;)
    --
    Olleo

  • 16. Data: 2010-12-30 23:43:07
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2010-12-30 22:24:16 +0100, Olleo <o...@t...pl> said:

    > Nie! Zlikwidujmy drogi, zakazmy samochodow i zabierzmy wszystkim prawo
    > jazdy!

    Kononowicz może cię oskarżyć o kradzież programu...

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2010-12-31 00:07:26
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-30 16:17, Massai pisze:
> [...]
    > kwalifikują się do konsultacji psychiatrycznej, więc powstaje
    > wątpliwość czy taki ktoś powinien mieć prawo jazdy...
    A ja jestem za obowiązkowym wyposażaniem samochodów w klatki i
    obowiązkową jazdą w kaskach. Kto nie jest za, niech się leczy
    psychiatrycznie, a co! :->

    Maciek

  • 18. Data: 2010-12-31 00:13:02
    Od: megrims <m...@i...pl>

    (ciach)
    Co do wypadków:

    W Niemczech mówią "Freie Wege fur freie Leute".
    Wolne (nieograniczone) drogi dla wolnych ludzi.

    U nas na 100 wypadków ginie coś ponad 11 osób,
    a w Niemczech kilka razy mniej.

    IMO dlaczego:
    - zarządzanie ruchem
    - dyscyplina, zdrowy rozsądek, odpowiedzialność i system
    szkolenia kierowców
    - jakość nawierzchni
    - poziom techniczny pojazdów

    U nas jak jest dzwon, to ZAWSZE policja podaje jedną
    przyczynę: nadmierna prędkość.

    W Niemczech potrafią powiedzieć "oblodzona nawierzchnia" lub
    "intensywne opady śniegu".

    Poza tym no powiedzmy sobie szczerze: ludzie w większości przypadków
    nie przekraczają prędkości, bo się śpieszą. Jeżdżą szybko, bo to jest
    po prostu dla wielu osób przyjemne. Adrenalina. Jak mawiali kiedyś:
    "chleba i igrzysk" no to sobie ludzie robią igrzyska.

    Kiedyś jakiś polityk powiedział w TV, że nie ma sensu w Polsce budować
    dróg, bo one prowokują do szybkiej jazdy i są wypadki :D no to zaorać
    wszystkie drogi i już.

    W Polsce bardzo wiele dróg jest po obu stronach ograniczonych drzewami.
    Kiedyś na Dominikanie widziałem drogę, która po obu stronach była
    ograniczona gęstymi krzakami. Wysokimi na 3 metry, a pas był szeroki
    na 5 metrów. Raz na jakiś czas te krzaki były "wygolone" przez jakieś
    auto. W takich krzakach to raczej nikt nie zginął. Jakie to proste.
    Idzie chyba takie krzaki w Europie wyhodować.

    Za dużo w europie jest pieniactwa a za mało zdrowego rozsądku.

  • 19. Data: 2010-12-31 00:29:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 31 Dec 2010 00:07:26 +0100 osobnik zwany Maciek
    wystukał:

    > A ja jestem za obowiązkowym wyposażaniem samochodów w klatki i
    > obowiązkową jazdą w kaskach. Kto nie jest za, niech się leczy
    > psychiatrycznie, a co! :->

    to sie lecz. Ale skoro lubisz zarobić poduszką z przyłożenia to Twój
    interes. Tylko lecz się potem za swoje, nie z NFZ.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2010-12-31 00:30:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 31 Dec 2010 00:13:02 +0100 osobnik zwany megrims
    wystukał:

    > Za dużo w europie jest pieniactwa a za mało zdrowego rozsądku.

    howgh!