  • 161. Data: 2010-03-11 13:15:05
    Temat: Re: Zabi3a cz3owieka. Twierdzi3a, ?e to sarna
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "VoyteG" <V...@h...com> napisał w wiadomości
    news:147c67b1-c900-4590-aafc-1d74ede66690@x12g2000yq
    x.googlegroups.com...
    On 11 Mar, 12:37, "Vlad The Ripper" <os^
    $_znaki_bez_sh...@poczta.wp.pl> wrote:

    > Znasz tamte okolice, jechałeś kiedykolwiek DW577, bo wydaje mi się, że nie
    > bardzo?

    >Znam te okolice i nawet jesli sa lesne oznaczenia, to poza ptakami,
    >nie przypominam sobie widoku leśnego zwierza w pobliżu drogi.

    No tak, to koronny dowód że sarnia noga nigdy nie nastąpiła na tą drogę....
    ROTFL !!!!

    P.S.
    Ile masz lat dziecino?

  • 162. Data: 2010-03-11 13:21:13
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 11 Mar, 13:15, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > No tak, to koronny dow d e sarnia noga nigdy nie nast pi a na t drog ....
    > ROTFL !!!!

    Pisałem o szeroko pojętej okolicy, gdzie jeśli są drzewa i związane z
    nimi oznaczenia, to są niekoniecznie aktualne, ponieważ w
    niegdysiejszych lasach pobudowano domy.

    Zaś dokładnie w samym Karłowie - miejscu zdarzenia - nie ma lasu, co
    pokazywałem dając link do mapy terenu.

    > P.S.
    > Ile masz lat dziecino?

    12 - no prawie 13, taka odpowiedz cie satysfakcjonuje w pełni?
    sorry za zniżenie odpowiedzią do poziomu zadającego pytanie...

  • 163. Data: 2010-03-11 13:23:12
    Temat: Re: Zabiła człowieka. Twierdziła, że to sarna
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 10:58:07 +0100, fv napisał(a):

    > A spróbuj wyobrazić sobie tą sytuację, gdy droga w obydwu kierunkach jest
    jednopasmowa ale dosyć
    > szeroka. Wtedy zachowasz metr a i tak może być źle.

    Dlatego to jest co najmniej metr, a w szczególności odległość
    bezpieczna.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 164. Data: 2010-03-11 13:27:55
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 11:00:39 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Przede wszystkim mają zakaz wjeżdżania przed jadący drogą pojazd, a w niego
    > już w szczególności.

    Bezpośrednio przed, tak.
    Niemniej nie zmienia to obowiązku pojazdu zjeżdżającego z drogi do
    ustąpienia pojazdom które po tej drodze już jadą.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 165. Data: 2010-03-11 13:33:27
    Temat: Re: Zabila człowieka. Twierdzila, ze to sarna
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > To dlaczego tylu ludzi zgłasza się do mechaników i ubezpieczycieli po
    > wjechaniu w dziurę?

    Bo z dziury łatwiej odszkodowanie wyrwać niż od sarny ;-) Takie prawo mamy .

    p.

  • 166. Data: 2010-03-11 13:43:13
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > I o czym to świadczy, skoro sarny zdarzają się nawet w 0,5 milionowym
    > mieście i do z 5 km od jego granicy?

    W 2 milionowyn mieście też się zdarzają 5km od granicy i to nie są tylko
    sarny, ale cała rodzina dzików "pod maskę" potrafi wyjść.

    p.

  • 167. Data: 2010-03-11 13:44:03
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]

    Znam te okolice i nawet jesli sa lesne oznaczenia, to poza ptakami,
    nie przypominam sobie widoku leśnego zwierza w pobliżu drogi.

    Bywam co prawda okazjonalnie, ale lisy i sarny widywałem w okolicach nie
    raz.

  • 168. Data: 2010-03-11 13:49:31
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 11 Mar, 13:44, "Vlad The Ripper" <os^
> [...]

    > nie przypominam sobie widoku le nego zwierza w pobli u drogi.
    >
    > Bywam co prawda okazjonalnie, ale lisy i sarny widywa em w okolicach nie

    To masz wyjatkowe szczescie. Mieszkam w tym rejonie kraju - do sporego
    lasu mam okolo 500 m i duze zwierze lesne widzialem moze 5 razy przez
    ponad 20 lat. Bardziej na wschod - owszem, ale to juz Puszcza
    Kampinoska, wiec nie ma co porownywac z Karlowem

    pozdrawiam

  • 169. Data: 2010-03-11 13:49:59
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "VoyteG" <V...@h...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 11 Mar, 12:23, "Vlad The Ripper" <os^
    $_znaki_bez_sh...@poczta.wp.pl> wrote:
    > Prawopodobna jest wersja, ze pieszy zobaczyl pojazd i staral sie
    > uniknac zderzenia odskakujac i wtedy mogl zostac trafiony. Dlatego
    > trafil pod pojazd. Co ciekawe, zdarzenie mialo miejsce przed godz 20,
    > to w Otwocku ta kobieta byla ok 21 - i tak od razu do warsztatu? Nie
    > mogla poczekac do rana?
    >
    > To jest ponad 100 km. Żeby przejechać to w godzinę to trzeba naprawdę
    > ostro
    > zapieprzać

    Tym bardziej to uprawdopodobnia teze, ze ta pani wiedziala co sie
    stalo....

    Mnogość możliwości jast tak duża, że nie chcę się bawić w zgadywanie.

    Szybka jazda 50 - obwodnica DC - i parking od razu w warsztacie.

    Napisałem to bo wydaje mi się nieprawdopodobne przejechanie w tamtych
    okolicach 100 km w godzinę, chyba że owe "przed 20" oznaczać równie dobrze
    mogło 19:10. Poza tym skąd informacja, że dotarła do mechanika o 21, jak nie
    ma o tym wzmianki w żadnym z podlinkowanych w wątku źródeł.

  • 170. Data: 2010-03-11 13:57:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    t...

    > Bezpośrednio przed, tak.

    No chyba nie masz wątpliwości, że pedalarz naruszył ten przepis jeśli
    wjechał w samochód?
    A jak naruszył, to będzie conajmniej współwinny, o ile nie w 100%?