  • 151. Data: 2010-03-11 11:49:53
    Temat: Re: Zabila czowieka. Twierdzila, ze to sarna
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > A co do zasad fizyki:
    > hamujący samochód uderza w człowieka, nadaje mu swoją prędkość, hamuje
    > dalej, człowiek leci chwilę z tą prędkością, upada i też zwalnia,

    buahahahaha. Aby czlowiek lecial chwile z niezmienna predkoscia to musza na
    niego nie dzialac zadne sily badz dzialac sily wzajemnie sie rownowazace.

    co do nadania mu predkosci to ktora czescia ciala dotyka pieszy auto aby
    nadac mu predkosc auta ?? Kolanami ?

    Nadanie pieszemu nagle predkosci auta powoduje:

    1. powstanie dosc sporych obrazen na calym ciele
    2. smierc raczej na miejscu (z powodu obrazen wew/zew oraz naglej zmiany
    predkosci)

    > W szczególności, w przypadku potrąceń przez np. ciężarówki - bardzo
    > często człowiek kończy POD samochodem.

    bo nie ma jak przeleciec nad bo kabina jest bardzo malo oplywowa. Wierz mi,
    ze BMW ma bardziej oplywowe ksztalty od ciagnika siodlowego.

    > Tak bywa. Ale uwierz, bywa też inaczej. Czasem przy uderzeniu samochód
    > osobowy łapie pod zderzak np. nogę i praktycznie "wciąga" człowieka pod
    > siebie.
    >
    > Ale faktem jest że uszkodzenia samochodu są zazwyczaj poważne.

    ooooo, wlasnie o to chodzi. Uszkodzenia zwiazane z trafieniem zajaca sa
    niemale. A czlowieka? Z masa 10-20 krotnie wieksza.

    > No właśnie choroba jej nie moge znaleźć. Widziałem tylko taką od tyłu.

    nie no przodu nie bylo ale byl bok. Nie ma zniszczen szyby. W opisie bylo
    gdzies czytalem, ze szklo nie bylo zniszczone (reflektory i inne)

    Icek

  • 152. Data: 2010-03-11 12:14:44
    Temat: Re: Zabila czlowieka. Twierdzila, ze to sarna
    Od: "GB" <g...@p...onet.pl>

    > ale "prawodpodobnie wiedziala" mam nadzieje, ze nie starczy do skazania

    Skazanie jak skazanie... ale zostawiać PJ komuś kto (sądząc po jej tłumaczniach)
    po wypadku przekwalifikowuje ofiarę na sarnę i nawet się nie zatrzyma może być
    cokolwiek niebezpieczne.

  • 153. Data: 2010-03-11 12:23:18
    Temat: Re: Zabila człowieka. Twierdzila, ze to sarna
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Prawopodobna jest wersja, ze pieszy zobaczyl pojazd i staral sie
    uniknac zderzenia odskakujac i wtedy mogl zostac trafiony. Dlatego
    trafil pod pojazd. Co ciekawe, zdarzenie mialo miejsce przed godz 20,
    to w Otwocku ta kobieta byla ok 21 - i tak od razu do warsztatu? Nie
    mogla poczekac do rana?

    To jest ponad 100 km. Żeby przejechać to w godzinę to trzeba naprawdę ostro
    zapieprzać

  • 154. Data: 2010-03-11 12:24:40
    Temat: Re: Zabi3a cz3owieka. Twierdzi3a, ?e to sarna
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 11 Mar, 10:40, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    > Moze nie czesto ale zwierzyna lesna pojawia sie nie tylko przy samym lesie.

    To klienci tego marketu, pewnie same jelenie ;-)

  • 155. Data: 2010-03-11 12:26:07
    Temat: Re: Zabiła człowieka. Twierdziła, że to sarna
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 11 Mar, 10:35, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > Proszę bardzo: Mierzeja Wiślana, gdzieś między Krynicą Morską a Piaskami,
    > lato, wczesny wieczór. Jadę sobie dość spokojnie i nagle za zakrętem gość
    > leży na drodze. Faktem jest że nie spał, nawet próbował się podnosić...
    > Gdyby to było już po zmroku przejechał bym go jak nic.

    Gdybys nie jechal, to zapewne zasnalby twardo przytulony do asfaltu...

  • 156. Data: 2010-03-11 12:37:10
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > To, że brak lasu, to żaden argument. Często przejeżdżam
    > tędy:http://tinyurl.com/mojkowo
    > Lasów brak - pojedyncze drzewa przy drodze, a sarny i jelonki są. Co
    > oczywiście niczego nie zmienia.

    Na zaprezentowanym przez Ciebie rejonie kraju, wiadac w okolicy rejony
    lesne, wprawdzie niewielkie, ale gdzies te lesnie zwierzeta mieszkaja.
    Bo inaczej, to gdzie mieszkaja? Zas w okolicy Karłowa - to nieopodal
    Sochaczewa - sa wyłącznie wiejskie obszary - tzn. pola i zabudowania.
    Obszar zaprezentowany przez Ciebie jest w bardzo malym stopniu
    porownywalny.

    Znasz tamte okolice, jechałeś kiedykolwiek DW577, bo wydaje mi się, że nie
    bardzo? Wzdłuż tej drogi co chwila są większe i mniejsze kawałki lasów, a
    znaki "uwaga dzikie zwierzęta" obowiązują na większości jej długości, droga
    wąska i w większości dziuwawa. Z Karłowa do Sochaczewa będzie dobre 15 - 20
    km.

  • 157. Data: 2010-03-11 12:49:01
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 11 Mar, 10:48, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > I o czym to wiadczy, skoro sarny zdarzaj si nawet w 0,5 milionowym
    > mie cie i do z 5 km od jego granicy?

    Powinni wprowadzic znak "uwaga spiaca sarna na drodze" to by ludzie
    potem glupio sie nie zastanawiali...
    Skad ta kobieta mogla wiedziec, ze tam sarna nie spi, jak nie za tym,
    to za kolejnym zakretem tej wiejskiej drogi?
    Potem sie ludzie dziwia... Dobrze napisal jeden przedpisca "ale wy
    pierd..."

    ;-)

  • 158. Data: 2010-03-11 12:53:22
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 11 Mar, 12:23, "Vlad The Ripper" <os^
    $_znaki_bez_sh...@poczta.wp.pl> wrote:
> [...]
    > mogla poczekac do rana?
    >
    > To jest ponad 100 km. Żeby przejechać to w godzinę to trzeba naprawdę ostro

    Tym bardziej to uprawdopodobnia teze, ze ta pani wiedziala co sie
    stalo....
    Szybka jazda 50 - obwodnica DC - i parking od razu w warsztacie

  • 159. Data: 2010-03-11 12:56:48
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 11 Mar, 12:37, "Vlad The Ripper" <os^
    $_znaki_bez_sh...@poczta.wp.pl> wrote:

    > Znasz tamte okolice, jechałeś kiedykolwiek DW577, bo wydaje mi się, że nie
    > bardzo?

    Znam te okolice i nawet jesli sa lesne oznaczenia, to poza ptakami,
    nie przypominam sobie widoku leśnego zwierza w pobliżu drogi.

  • 160. Data: 2010-03-11 13:08:57
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "komar" <k...@1...cc> wrote in message news:hna6jf$i3n$1@inews.gazeta.pl...

    > i co zrobi normalny człowiek jak zobaczy konającą sarnę? karetka nie
    > przyjedzie do sarny, ze strażą leśną też może być problem zwłaszcza w
    > nocy.

    Pojecia nie mam, zadzwonilbym pewnie pod 112, nawet jesli to nic nie da. Ale
    zostawic zwierze na drodze i niech sobie zdycha, a nastepny kierowca moze
    wyladuje na drzewie probujac ominac, to jednak kwalifikuje sie do odebrania
    uprawnien.

    Pozdrawiam
    Kamil