  • 11. Data: 2012-05-11 15:34:16
    Temat: Re: Zabezpieczenie samochodu
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Maniek wrote:
    > Witam
    > Mam pytanie czy zabezpieczenie samochodu blokada skrzyni biegów "
    > niedzwiedz" jest skuteczne ? Z montażem wychodzi ok 500 zł
    > Czy może zainwestować w ZEDER ?

    zeder zbyt upierdliwy, niedzwiedzia mam ale juz nie zapinam bo mi sie nie chce
    no i jak czasami wyjedziesz w tyl i zapomnisz to nerwowo sie robi ;) Czy nowsze
    blokady nie maja tak zaawansowanego bajeru jak mikrostyk i brzeczyk?

    Zainwestuj w GPS, ale nie takie chinskie bo im nie ufam:

    http://www.7gis.ru/ od ruskich, to dobrzy spece a sprzet ma support, angielska,
    dobra instrukcje (w chinskich jest szczatkowa i pisana przez tlumacza lamera).
    Cena ok 100EUR wiec rozsadna a mozliwosci ogromne (poglad live gdzie jest auto i
    to ZA DARMO).

    Problem to zagluszarki GPS, takie do gniazdka zapalniczki ale mozna odlaczyc
    gniazdko tajnym heblem :P

  • 12. Data: 2012-05-11 19:16:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 11 May 2012 10:21:13 +0200, w <joii5i$s1b$1@news.task.gda.pl>, "Marek
    Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > to ludzie sie w RP jeszcze w takie cuda bawią?
    > myślałem że już tylko gdzies w afryce.

    A laski na kierownicy też nie widujesz? :D

  • 13. Data: 2012-05-11 19:27:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 11 May 2012 09:32:57 +0200, Maniek wrote:

    > Witam
    > Mam pytanie czy zabezpieczenie samochodu blokada skrzyni biegów "
    > niedzwiedz" jest skuteczne ? Z montażem wychodzi ok 500 zł

    Na YT są filmy jak do z łatwością omijają.

    > Czy może zainwestować w ZEDER ?

    A to sam z łatwością ominąłem :)

    Moje zdanie jest takie że dzisiejsze samochody mają dużo bardziej zamotaną
    elektronikę niż mechanikę i tam łatwiej ukryć zabezpieczenie którego
    złodziej po prostu nie znajdzie.
    I raczej w tą stronę bym się zabezpieczał, natomiast jakiś konkretnych
    rozwiązań to nie umiem polecić.

  • 14. Data: 2012-05-11 21:05:23
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-05-11 11:21, Chris wrote:

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Nied%C5%BAwied%C5%BA_z_
    Nandi

    No wlasnie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 15. Data: 2012-05-11 21:08:28
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 11 Maj, 15:34, "Papkin" <s...@s...net> wrote:

> [...]
    > to ZA DARMO).
    >
    > Problem to zagluszarki GPS, takie do gniazdka zapalniczki ale mozna odlaczyc

    po 40 latach rosyjski już niestety zapomniałem. brak praktyki.

  • 16. Data: 2012-05-11 21:15:55
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    > Na YT są filmy jak do z łatwością omijają.

    Możesz jakiś link podrzucić? Bo już przy poprzedniej dyskusji szukałem i nie
    za bardzo mi się udało coś konkretnego znaleźć. Szukałem po słowach
    kluczowych bear/niedźwiedź lock (w różnych konfiguracjach).
    Nie interesują mnie sponsorowane przez zedera fragmenty programów z Tvn
    Turbo...

  • 17. Data: 2012-05-11 23:52:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > A laski na kierownicy też nie widujesz? :D

    raczej nie...

    wydawało mi sie że te metody już odeszły do lamusa :)

  • 18. Data: 2012-05-12 09:44:04
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    > A laski na kierownicy też nie widujesz? :D

    Na kierownicy powiadasz? Wydaje mi się, że na tylnej kanapie jest
    wygodniej, ale może na kierownicy ciekawiej?

  • 19. Data: 2012-05-13 20:19:31
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 11 May 2012 09:32:57 +0200, "Maniek" <m...@g...pl>
    wrote:

    >Czy może zainwestować w ZEDER ?

    Jak widzę te reklamy Zedera, a na nich ten kloc stali pod kolumną
    kierownicy, to mam wątpliwości. Przy ewentualnym wypadku można mieć do
    renowacji kolano.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2012-05-14 10:31:29
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-05-11 15:34, Papkin wrote:

    > Problem to zagluszarki GPS, takie do gniazdka zapalniczki ale mozna
    > odlaczyc gniazdko tajnym heblem :P

    A taka zagluszarke z wlasnym zasilaniem tez ten hebel zagluszy? ;)

    --

    memento lorem ipsum