  • Data: 2012-05-11 15:34:16
    Temat: Re: Zabezpieczenie samochodu
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek wrote:
    > Witam
    > Mam pytanie czy zabezpieczenie samochodu blokada skrzyni biegów "
    > niedzwiedz" jest skuteczne ? Z montażem wychodzi ok 500 zł
    > Czy może zainwestować w ZEDER ?

    zeder zbyt upierdliwy, niedzwiedzia mam ale juz nie zapinam bo mi sie nie chce
    no i jak czasami wyjedziesz w tyl i zapomnisz to nerwowo sie robi ;) Czy nowsze
    blokady nie maja tak zaawansowanego bajeru jak mikrostyk i brzeczyk?

    Zainwestuj w GPS, ale nie takie chinskie bo im nie ufam:

    http://www.7gis.ru/ od ruskich, to dobrzy spece a sprzet ma support, angielska,
    dobra instrukcje (w chinskich jest szczatkowa i pisana przez tlumacza lamera).
    Cena ok 100EUR wiec rozsadna a mozliwosci ogromne (poglad live gdzie jest auto i
    to ZA DARMO).

    Problem to zagluszarki GPS, takie do gniazdka zapalniczki ale mozna odlaczyc
    gniazdko tajnym heblem :P