  • Data: 2013-08-26 13:23:27
    Temat: Re: Za punkty prawko zabierają na miejscu?
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro więcej miał, to więcej musi nadrabiać.

    > Czasem za jakieś przestępstwo sąd orzeka przepadek mienia użytego do
    > przestępstwa. I co, ten co wyrządził przestępstwo droższym narzędziem jest
    > niby "nierówno traktowany"?

    Skoro udajemy się w zakątki sądownictwa, to należy przypomnieć 4 zasady
    konstytucyjne, którymi te sądy powinny się kierować...
    O ile mnie pamięć nie myli to obok niezawisłości, jednolitości i wolności,
    występowała tam także sprawiedliwość.
    A jak się ma pojęcie sprawiedliwości w przypadku utraty uprawnień?
    Pozdrawiam.
    WOJO