  • Data: 2013-08-25 01:04:13
    Temat: Re: Za punkty prawko zabierają na miejscu?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 24 sierpnia 2013 22:25:06 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > po pierwsze bredzisz jeśli chodzi o dostęp. Bo on jest na podstawie tego
    >
    > czy jest to komuś potrzebne. Po drugie bredzisz, że jest jedna baza,
    >
    > która zawiera te wszystkie dane. jak zwykle zresztą.
    >

    > --
    >
    > Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Mnie uczyli czytać. Jak zaczęli uczyć czytać ze zrozumieniem to się tak popierdoliło
    że każdemu trzeba tłumaczyć jak dziad babie na granicy. A i tak wychodzi że gada się
    do obrazu. Zwykły niebieski może sprawdzić czy pacjent ma PJ i czy samochód nie jest
    w bazie danych że kradziony. Ale jeśli się okaże że jakieś dane są mu do czegoś
    ważnego niezbędne to je dostanie. I nieważne że to będą informacje czy czyiś rodzice
    byli szczepieni przeciwko gruźlicy. Jeśli takie dane będą to zwyczajny krawężnik je
    dostanie. Niektóre mogą być bardzo istotne. Zatrzymany może mieć adidasa. Może być
    poszukiwanym bandziorem przy którym załoga radiowozu zwyczajnie szans nie ma. I mają
    go puścić żeby robokopy zdążyły się przygotować i zatrzymać 200 kilometrów dalej.
    Piszesz że jest jedna baza. To oczywiste bo tak jest wygodniej. Ale do tej jednej
    bazy dane trafiają z USC, ZUS, NFZ, US itp. Numer PESEL to miejsce w tej jednej
    bazie.