    From: HF5BS <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Za komuny to było wesoło !!
    Date: Thu, 08 Sep 2016 18:08:59 +0200
    <nqn2rc$t28$1@node2.news.atman.pl> <nqoin5$j76$1@news.chmurka.net>
    <57cfdea9$0$12560$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqq229$o6f$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <nqq3nu$pks$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <nqqcgf$2bu$1@node2.news.atman.pl> <nqr9ld$80u$1@news.agh.edu.pl>
    <8...@g...com>
    <57d14075$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqrgkk$eko$1@news.agh.edu.pl>
    <57d16080$0$12563$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <5...@g...com>
    <57d178b1$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqs1fu$mhj$1@news.chmurka.net>

    W dniu 08.09.2016 o 17:52 Piotr Gałka <p...@c...pl>
    pisze:

    > Polskie zboże drugiego gatunku (na mąkę, a nie do siewu) ładowane na
    > statki do ruskich. Do każdego worka dwie kartki (jedna do środka, druga
    > do sznurka z opisem co zawiera. Za jakiś czas przychodzi transport
    > droższego zboża do siewu - przy workach kartki po rusku, a w środku
    > nasze.

    Jak to było ze wzajemnością między nami, a Wielkim Bratem?

    Czyż nie tak, że myśmy im eksportowali zboże, w zamian za to, oni brali od
    nas węgiel...? :)
    Choć nie ukrywam, że na ichnie auta, pojawiające się u nas, nie miałem
    powodów narzekać.
    Mama przez ponad 20 lat szyła radziecką maszyną Tuła, sprawowała się
    bardzo dobrze.
    Telewizory Rubin, tak, uśmiechacie się... i słusznie. Ale mnie się akurat
    taki egzemplarz trafił, co przez ok. 15 lat nawet tak bardzo się nie psuł,
    bolączką były dupiaste części. Ale znajomy technik tak go wyregulował, że
    przez kilka lat kolory miał lepsze, niż ówczesne zachodnie.
    A u babci zjarał się Rubin, składany akurat w Polsce... Dość powiedzieć,
    że zadbane potrafiły się odwdzięczyć wierną służbą.

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"