  • Data: 2016-09-08 19:22:37
    Temat: Re: Za komuny to było wesoło !!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nqs22m$mn3$...@n...chmurka.net...

    >Jak miałem 4 lata rodzice się przeprowadzili i wystąpili z podaniem o
    >telefon, że małe dzieci (brat miał 2 lata) same zostają w domu.
    >Podanie uwzględnili i jak prawie kończyłem studia dostaliśmy telefon
    >(czyli w liceum nie miałem i nie wiem, czy koledzy mieli bo do nich
    >nie dzwoniłem :) ).

    Tak jakos to bylo, ale ... na nowym mieszkaniu telefon sie zjawil cos
    po 5 latach.
    Osiedle trafilo do planu, i telefony zalozyli relatywnie szybko.
    Poprzednie czekalo chyba ze 20. Wczesniej zbudowane, a telefon pozniej
    zainstalowali.

    Tym niemniej przyszly lata 80-te, i statystyka wygladala we Wroclawiu
    IMO niezle.
    Choc nadal na telefon to podanie zlozyc i czekac, czekac, czekac,
    czekac ... chyba, ze wejdzie do planu :-)

    No i bardzo mi sie podobalo to odkopywanie podania.
    Zlozyl ktos wniosek, telefonu nie bylo, nie bylo, nie bylo, mieszkanie
    zmienil, znow zawnioskowal ... a zlozyl pan juz wczesniej wniosek ?
    Na starym mieszkaniu ... nic nie szkodzi, wznowimy, Zasluzony Petent,
    20 lat juz czeka na telefon - zrealizujemy w pierwszej kolejnosci ...
    czyli 5 lat, a moze za 10, a moze juz za 3 ... :-)

    No coz, inni tez tak czekali, to i tak nie bylo potrzeby dzwonic :-)
    I dopiero ustroj sie zmienil, firme sie zalozylo ... i jak tu pracowac
    bez telefonu.

    J.