  • 11. Data: 2016-06-08 16:34:45
    Temat: Re: Za dużo Amperów?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Zocha napisała:

    > To jaką ładowarkę (ile A) kupić żeby programu nie trzeba było wyłączać?

    Gdybyśmy byli przed ostatnią dużą urzędową reformą polszczyzny, to bym
    został lepiej zrozumiany. To nie byli autorzy *aplikacyj*, lecz *aplikacji*.
    Jednej, konkretnej. W dodatku nieźle skopanej. Przez tychże autorów. Nie
    zdarza się aż tak często, że taki knot trafia do szerczej publiczności.

    A odpowiedź na pytanie o te ampery (lub tych Amperów) brzmi: im ich więcej
    będzie, tym lepiej. To tak bez wdawania się w wykłady i bez rozsiewania
    smrodku dydaktycznego. Mniejsza szansa, że coś się spali i smrodek prawdziwy
    wydzieli (dopiero co jeden tu się na coś podobnego żalił).

    Jarek

    --
    ciemniejsze czerwieńsze lampy
    chrypi cierpki oddech

  • 12. Data: 2016-06-08 16:46:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Gowno prawda ze im wiecej amperow tym lepiej. Jak ladowanie jest przez gniazdo mini,
    mikro USB. To jak amperow za duzo to sie gniazdko albo wtyczka stopia. Miedzi w
    przewodach do ladowania tez za duzo nie ma.

  • 13. Data: 2016-06-08 17:06:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości

    >Podłączyłem telefon z działającą nawigacją przez amperomierz USB.
    >0.5A przez cały czas, a telefon nawet trochę się nie doładował. Ile
    >miał
    >na początku, tyle po zakończeniu.
    >Dopiero przy innej ładowarce dającej 1A telefon dodatkowo się
    >podładowywał, ale nie miałem wtedy amperomierza więc nie wiem ile
    >faktycznie tam szło.

    Ten amperomierz mogl mocno ograniczac plynacy prad :-)

    Ja musze rozgryzc pewna ciekawostke - nawigacja z zasilaniem mini USB,
    i co pewien czas wpada w taki tryb, jakby nie byla ladowana.
    Ekran jej przygasa po chwili - tak ustawiona, ale LED sie swieci.
    Po dluzszym czasie twierdzi, ze bateria rozladowana - i chyba
    faktycznie rozladowana.
    A po ponownym wlaczeniu sie laduje.

    J.

  • 14. Data: 2016-06-08 17:11:00
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2016-06-08 o 17:06, J.F. pisze:

    > Ten amperomierz mogl mocno ograniczac plynacy prad :-)

    Zaczyna protestować przy 1.7A i nie wiem czy to już on sam ogranicza.
    0.9A to dla niego pestka.

> [...]
    > Ekran jej przygasa po chwili - tak ustawiona, ale LED sie swieci.
    > Po dluzszym czasie twierdzi, ze bateria rozladowana - i chyba faktycznie

    M.in. dlatego kupiłem ten amperomierz. Całkiem sporo można się
    dowiedzieć co i jak...

    Pozdrawiam

    DD

  • 15. Data: 2016-06-08 17:26:48
    Od: "Zocha" <...@...com.pl>

    > A odpowiedź na pytanie o te ampery (lub tych Amperów) brzmi: im ich więcej
    > będzie, tym lepiej.

    Dla mnie taka odpowiedź jest najłatwiejsza do zastosowania. :-)

    Chcę kupić ładowarkę z dwoma portami USB i docelowo podłączać
    smartfona w roli nawigacji, a zamiast dotychczasowej nawigacji
    (bez Internetu-niestety) chcę podłączać kamerkę (1,5 A).
    Myślę więc o zakupie ładowarki 2,4 A + 1,8 A. Mam nadzieję,
    że są to ilości A "dostarczane" przy pracy równoczesnej,
    a nie tylko jednego z urządzeń.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 16. Data: 2016-06-08 17:35:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Zaczyna protestować przy 1.7A i nie wiem czy to już on sam ogranicza.
    >0.9A to dla niego pestka.

    Spadek napiecia jakis niewatpliwie wprowadza, a tu sie kazde 0.1V
    liczy ...

    >M.in. dlatego kupiłem ten amperomierz. Całkiem sporo można się
    >dowiedzieć co i jak...

    Ja tez, ale:
    -nawigacja ma mini-USB i opcje mi sie troche kurcza,
    -ten spadek napiecia nieszczesny na nim ... i na kabelkach roznych.

    J.

  • 17. Data: 2016-06-08 17:43:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 8 Jun 2016 17:26:48 +0200, "Zocha" <...@...com.pl> wrote:
    > Myślę więc o zakupie ładowarki 2,4 A + 1,8 A. Mam nadzieję,
    > że są to ilości A "dostarczane" przy pracy równoczesnej,
    > a nie tylko jednego z urządzeń.

    Nie zdziwiłbym się, gdyby te limity obowiązywały tylko przy
    pojedynczym odbiorniku w danym gnieździe.
    Myśl techniczna chińczyka chadza dziwnymi drogami.

    --
    Marek

  • 18. Data: 2016-06-08 17:51:32
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dariusz Dorochowicz napisał:

    > Podłączyłem telefon z działającą nawigacją przez amperomierz USB.
    > 0.5A przez cały czas, a telefon nawet trochę się nie doładował.
    > Ile miał na początku, tyle po zakończeniu.

    Używam w samochodzie tabletu z nawigacją. Z tych tańszych raczej.
    Może w tym samym czasie nawigować, grać i buczeć, wysyłać dźwięk do
    radia przez wbudowany nadajnik FM. Bilans energetyczny ma dodatni.
    Bez ładowania mogę przejechać ho ho ho, a może nawet jeszcze dalej.
    A jak wetknę kabelek, to bardzo szybko uzupełnia prąd do stu procent.
    Nie wiem ile A potrzeba tabletowi, ani ile A daje ładowarka. Nigdy
    mnie to nie interesowało.

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2016-06-08 18:03:01
    Od: "Zocha" <...@...com.pl>

    Od: "Marek" <f...@f...com>

    > Nie zdziwiłbym się, gdyby te limity obowiązywały tylko przy
    > pojedynczym odbiorniku w danym gnieździe.
    > Myśl techniczna chińczyka chadza dziwnymi drogami.

    Tego się właśnie obawiam. A niestety, w sklepie tego nie sprawdzę,
    dopiero "w praniu".

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 20. Data: 2016-06-08 18:11:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Zocha napisała:

    > Tego się właśnie obawiam. A niestety, w sklepie tego nie sprawdzę,
    > dopiero "w praniu".

    To należy brać pod uwagę, ale czy aż obawiać się? Kamera weźmie swoje
    (niekoniecnie aż 1,5 A), a smartfon też nie zawsze zassie tyle samo.
    Gdyby miał brać non stop 2,4 A, to by się nadawał do smażenia naleśników,
    tak by to go rozgrzało (mówili o tym w szkole na fizyce).

    --
    Jarek