    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Za dużo Amperów?
    <3...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <njbv02$1i1$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <njcqgt$vas$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Fri, 10 Jun 2016 00:54:19 +0200

    HF5BS pisze:

    > Skoro ona ma się załadować, a nie być na bieżąco, to ja pardon le mot,
    > sram na taką nawigację. To ona ma się do mnie dostosować, a nie ja do
    > niej. Nie chce, to won do fajansu, albo na niedzielne kółko.

    Nie wiem o co mógłbym mieć tu pretensje. Chcą mi powiedzieć "przygotuj
    się do skrętu w lewo", a ja decyduję, czy to się odbyć, 300, 500 czy
    800 metrów przed skrzyżowaniem. Zdaję sobie sprawę z tego, że ze wzglądu
    na pewną ślamazarność maszyny gadanie rozpocznie się 600 metrów minus
    pół sekundy (a więc potrzebne jest tu pojęcie czasoprzestrzeni), lecz
    mało mi to doskwiera.

> [...]
    > co to może dla babuni z laseczką, chcącą sobie po lesie pochodzić,
    > może się nadadzą. Jak jadę rozrywkowo i czas mnie nie goni, do tego
    > wiem, gdzie skręcić, itp, to mogę sobie pozwolić na żółwia, jednak
    > w sytuacji, gdy jadę gdzieś pierwszy raz, czas mnie goni, nie mam
    > kogo podpytać, bo np. jest środek nocy, albo totalne zadupie (co nie
    > wyklucza się z autostradą), to byle gówna nie umieszczę pod szybą, bo
    > mnie to więcej będzie kosztować, czasu i możliwe, że pieniędzy, niż
    > by nawet wziąć kartkę i z kartki czytać skręcić, jechać xx km, jebnąć

    ...jeździłem z nawigacją, w której trzeba było wskazać punkt startowy
    i punkt docelowy, a ona z tego robiła ścieżkę i jej się bezwzględnie
    trzymała. Wystarczyło raz źle skręcić, i już "jesteś poza trasą",
    a dalej tak zwana dupa blada. Po prostu innych programów wtedy nie
    było. Cieszy mnie, że dziś wystarczy, że wskażę gdzie chcę jechać, a
    potem ode mnie zależy, czy będę słuchał podpowiedzi, czy pojadę tam,
    gdzie ładniej. Mam gwarancję, że na miejscę trafię, bo wszystkie drogi
    prowadą do Rzymu (or compatible). Jeżdzę często po drogach, co po nich
    pierwszy raz, a nawet po krajach, co w nich jeszcze nie byłem.

    --
    Jarek