-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
oblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Za chwile tylko rower zostanie :)
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <e...@g...com>
<cfo6rcqyr2wc$.dlg@myjk.org> <oadtgh$2eu$1@node1.news.atman.pl>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Thu, 16 Mar 2017 14:13:59 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <oadtgh$2eu$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <58ca8f99$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.28.227.244
X-Trace: 1489670041 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5161 83.28.227.244:51475
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2602075
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-03-16 o 12:38, miumiu pisze:
>> Dlatego IMHO jedynym sensownym rozwiązaniem jest prąd, zarówno do grzania
>> domów jak i do napędu pojazdów. Nawet jeśli prąd jest z węgla czy innej
>> biomasy, to i tak najmniej truje ludzi -- w tym łatwiej kontrolować 30
>> elektrowni w kraju niż parę milionów pojazdów/domów.
>>
>
> Technologia akumulatorów jest jeszcze za cienka na takie samochody.
> Po pierwsze trwalosc akumulatorow.
> Po drugie czas ich ladowania. Zeby naladowac akumulator 100kWh w godzine
> potrzeba przylacza 100kW (pomijajac straty ladowania), zeby naladowac w 3
> minuty trzeba przylacza 2000kW. Czyli w malym miasteczku to swiatlo
> przygasnie ;)
> Po trzecie niewatpliwie ich cena przy dosc niskiej trwalosci.
> Po czwarte bezpieczenstwo. Jak masz na zbyciu akumulator jonowo-polimerowy
> (chyba najwydajniejszy obecnie akumulator) to walnij w niego mlotkiem albo
> poszukaj na yt. Zapali sie jak ognisko. Latwo sobie wyobrazic co by sie
> dzialo przy wypadku.
>
>
Dlatego już niedługo będą sodowo-jonowe. Podejrzewam, że zapalać się
będą równie łatwo, ale ponoć szybciej się ładują, no i soli u nas pod
dostatkiem...
http://glowny-mechanik.pl/2017/03/akumulatory-przysz
losci/
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.03.17 14:16 Myjk
- 16.03.17 15:20 Miroo
- 16.03.17 16:10 p...@g...com
- 16.03.17 17:01 SW3
- 16.03.17 17:58 Marcin
- 16.03.17 18:04 Marcin
- 16.03.17 18:10 p...@g...com
- 16.03.17 21:03 Tomasz Pyra
- 16.03.17 21:43 re
- 16.03.17 22:22 RadoslawF
- 16.03.17 22:25 RadoslawF
- 16.03.17 22:28 RadoslawF
- 17.03.17 10:19 Myjk
- 17.03.17 11:22 miumiu
- 17.03.17 09:49 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=