  • Data: 2012-12-04 16:31:08
    Temat: Re: Za Hitlera i za komuny nawet tak nie było [OT]
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Dec 2012, PK wrote:

    > On 2012-12-03, nazgul <x...@w...pl> wrote:
    >> gdzie ????????????
    >
    > www.pit.pl

    I on, nazgul który o to pytał, tam dostanie ulgę na leki?
    Jeszcze napisz, że ulgę na samochód też dostanie.
    To ja poproszę artykuł, ustęp i punkt.
    A potem odpytujemy nazgula.

    Uprzedzam - rzucanie ogólnikami może być groźniejsze niż
    nisko latające kwantyfikatory.
    Znaczy że to właśnie mam na myśli, czekam na tekst "poszukaj
    sobie", a ja już przeczytałem ustawę o podatku dochodowym.
    Nie teraz, oczywiście, ale mniej więcej wiem gdzie co leży.

    I bardzo jestem ciekaw z czego wywiodłeś że nazgul jest
    osobą niepełnosprawną o której mowa w art.26.7a.12
    :P

    pzdr, Gotfryd