  • Data: 2012-12-02 21:23:36
    Temat: Re: Za Hitlera i za komuny nawet tak nie było [OT]
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-02, nazgul <x...@w...pl> wrote:
    > niestety nie ;-)
    > produkt z napisem BAYER jest znacząco droższy
    > http://www.walmart.com/ip/Bayer-Extra-Strength-Aspir
    in-500-mg/10316161

    > 16zł za 50 tabletek 500mg czyli 3,2zł za 10 tabletek
    > wychodzi prawie 2x taniej niż w przytoczonym Ziko.

    Podatki oraz generalnie niskie ceny w walmart. Dwukrotnie niższa cena
    mnie w ogóle nie zaskoczyła w tym przypadku.

    Poza tym musisz pamiętać (choć kaurat to się nie tyczy aspiryny), że
    w Polsce istnieją ulgi. Tzn. płacisz za coś więcej, ale potem możesz
    odzyskać kawałek przy rozliczaniu. Nie żebym pochwalał ten kretyński
    system, ale tak po prostu jest.

    W ogóle zawsze cieszy mnie, jak amerykanie nazywają "extra strong" coś,
    co w Europie jest po prostu normą. Leki, papierosy, alkohole, soki itp.
    Nie wiem czy tam wszystko takie "rozwodnione"? :D

    pozdrawiam,
    PK