  • Data: 2012-12-03 17:21:19
    Temat: Re: Za Hitlera i za komuny nawet tak nie było [OT]
    Od: nazgul <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-02 21:57, PK pisze:

    > No właśnie w Chinach nie muszą :).

    a w Polsce muszą?
    dlaczego?

    -Mg-Pain-Reliever-Fever-Reducer-500-Ct/10325057?find
    ingMethod=Recommendation:wm:RecentlyViewedItems

    > No to jest normalna aspiryna, ale cena jest zastanawiająca.
    > Amazon sprzedaje to samo kilkukrotnie drożej. Jaką mam gwarancję,
    > że Walmart po prostu nie sprzedaje tego ze stratą, żeby ściągnąć
    > klientów? Rozboli ich głowa, to przyjdą po proszek i przy okazji kupią
    > hamburgera czy 10l CocaColi. Sklep zarobi.
    >
    > Możesz podać jakieś strony normalnych drug store'ów? Jeśli tam też
    > będzie aspiryna w tej cenie, to przyznam, że rzeczywiście w USA
    > jest tanie ASA.

    na niczym mi tak nie zależy niż na tym, abyś łaskawie zaaprobował fakty.

    http://www.drugstore.com/products/prod.asp?pid=41413
    2&catid=183122

    podobno już tam szukałeś, wiec skąd wątpliwości?