  • Data: 2012-12-02 19:06:38
    Temat: Re: Za Hitlera i za komuny nawet tak nie było [OT]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02 Dec 2012 15:42:22 GMT, PK napisał(a):
    > Zgroza...
    > Emeryci nie płacą realnych podatków. Niczego nie produkują, więc niczego
    > nie "wkładają" do budżetu.

    Zeby placic podatki nie trzeba nic produkowac :-)

    > Czyli także nie dorzucają się do emerytur.
    > Równie dobrze mogliby dostawać od Państwa kwotę pomniejszoną o jakieś
    > ~20% i mieć pełne zwolnienie z podatków. Dostają więcej i płacą VAT, bo
    > to jest po prostu łatwiejsze w organizacji.

    O ile PIT mozna by tak powiedzieciec, panstwo mowi ze emerytom daje wiecej,
    ale zabiera zanim im dalo, tylko ze to nie jest latwiejsze w organizacji,
    bo jest akurat trudniejsze, ale ma sluzyc do wyzszego opodatkowania
    emerytow o wysokich dochodach :-)
    Nowsi emeryci mieli skladke zwolniona z PIT, wiec placa z emerytury, to
    jest w miare normalne.

    P.S. Dzieki za przypomnienie ... czy te % co podawalem ze dostaja ponizej
    1000zl, to dostaja tak naprawde ponizej ... 850 czy ile tam wychodzi.

    Ale VAT juz placa. Nie musza, moga wymienic zlotowki na waluty i kupowac za
    granica :-)
    Placa tez inne podatki, jesli pod nie podlegaja.

    > Zarabiam powyżej średniej krajowej. Odkładam 500-1000 zł miesięcznie
    > i lokuję to z zyskiem powyżej inflacji. Jeśli dożyję emerytury i nie
    > wybuchnie kolejna wielka wojna, zamierzam spędzić emeryturę na
    > podróżowaniu po świecie póki będę miał siły, a potem osiądę w jakimś
    > fajnym miejscu z miłym klimatem (podobno Majorka jest spoko).

    200 euro miesiecznie ? Moze nie starczyc :-)

    > I zanim wpadniesz na jakieś ciekawe pomysły to wyjaśniam, że
    > nie dał mi tatuś i nie znam premiera. Po prostu zapie...lam :).

    Jako przedstawiciel handlowy koncernu farmaceutycznego ? :-)

    J.