  • 11. Data: 2009-09-02 09:47:37
    Temat: Re: Za 3 dni odbieram Road King Classic :-)
    Od: "TasmaN" <t...@g...pl>

    Użytkownik "ww" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h7l8dt$r94$1@news.onet.pl...

    > Ważniejsze od docierania jest oblanie, bez tego długo nie pojeździsz.
    > W.W.

    ze obsikac motur czeba ?? jak prawdziwy gangsta motocyklowy... ? ;)))

    --
    ---
    TasmaN

    Forum GSXF: www.gsxf.pl

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4387
    (20090901) __________

  • 12. Data: 2009-09-02 10:19:21
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Lawetę dostałeś w promocji czy wybierałeś z katalogu akcesoriów ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 13. Data: 2009-09-02 13:14:29
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "huck" napisał w wiadomości

    > Ja wiem, że to jest długi przód, ale jak mogę wygooglać konkretnie który?
    > Możesz podpowiedzieć?
    535 z kitem 14stopni , w briefie to juz nie jest yamaha :-)
    pzdr
    huck

  • 14. Data: 2009-09-02 16:21:26
    Od: "stan" <k...@p...onet.pl>

    Road King Classic to zapewne prawidlowa kolejność w nazwie zawsze można
    sobie , dopowiedzieć ,że jest , to skrót myslowy :-) . Jeżeli będę chciał
    porozmawiać o języku polskim , to wybiorę sobie inną grupę , tutaj proszę o
    merytoryczne podejście do tematu :-) .

    Jutro odbieram i .... oczywiście do was się odezwę :-) miłego wieczoru

    stan

  • 15. Data: 2009-09-02 19:39:03
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:

    > Nawet nazwy nie umiesz prawidlowo napisac...

    > Dzielo ktore widziales w katalogu ?

    > Ale trzeba umiec.

    > Tez nie umiesz nazwy pisac. I co ? Znudzila sie juz ?

    > Wow. Napisz koniecznie ! Bede gryzl pazury z niecierpliwosci.

    10/10 :)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 16. Data: 2009-09-02 22:23:25
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Kuczu" napisał :
    > Wow. Napisz koniecznie ! Bede gryzl pazury z niecierpliwosci.

    Teraz się pisze - łał. Tak jest bardziej passe. Widziałem na jakimś
    billboardzie. Chyba ceny w tesco były łał czy coś podobnego.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 17. Data: 2009-09-03 08:22:37
    Od: " " <j...@g...pl>

    > oczywiście do was się odezwę :-)

    ale prosze, odezwij sie POD cytatem

    --
    pozdr
    janku

  • 18. Data: 2009-09-03 18:37:29
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    Jasio pisze:

    > Jaka jest więc Twoja uwaga o docieraniu, o Wszechwiedzący Ekspercie?

    Jasio, twoje doświadczenie z silnikami kończy się na dolewaniu płynu do
    spryskiwaczy??

  • 19. Data: 2009-09-04 13:56:50
    Od: Kita <a...@g...com>

    On Sep 3, 8:37 pm, CUT_INZ <C...@C...pl> wrote:

    > Jasio, twoje doświadczenie z silnikami kończy się na dolewaniu płynu do
    > spryskiwaczy??

    O to tak jak moje ;) Ale ja dolewam do za cholerę niemogę znaleźć u
    mnie tego zbiorniczka na w.w. płyn ;) ?!?

    Kita