    From: marcin kasprzyk <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: ZRX 1200 R
    Date: Sun, 10 May 2009 08:28:36 -0700 (PDT)

    "lesor" wrote:

    > Z czym sie nie mozesz zgodzic, ze tego egzemplarza jestem pewien? ze go
    > polecam? ze jego stan uwazam za doskonaly?

    No to widzę że dla Ciebie Doskonały znaczy tyle samo co dla handlarzy
    na allegro :)
    Ja rozumiem że to twój kolega i chciałeś mu pomóc ale ta twoja reklama
    jest raczej mało obiektywna.

    > Sprzedajacy _wszystko_ Ci powiedzial.

    Powiedział o tym że się przeszlifował i o rzeczach które było widać
    bez zbytniego wnikania.
    O tym że motocykl miał jakieś inne przejścia nie wspomniał.
    W momencie jak okazało się że motocykl jest powypadkowy, twój kolega
    opowiedział nam historię o tym jak to sobie GPS zamontował i na
    autostradzie przypierdalał 230, nie zabił się więc jest ok? Jakoś to
    mnie nie przekonuje...

    > Inny odcien owiewki widac z dwudziestu a nie dwoch metrow, co wiecej - widac
    > na niej jeszcze jeden, zasadniczy brak...

    fakt nie napisałem o braku grafiki na niej, to zdecydowanie świadczy o
    moim braku kompetencji :)

    > Strasznie blysnales tym, ze przednia felga mlodsza o rok niz motocykl - masz
    > punkta za znajomosc oznaczen ale to nie przesadza o powaznym dzwonie czy
    > jakimkolwiek dzwonie.
    > I drugiego za te klejona owiewke, rotfl . (OT do - swoja droga, pomalowana
    > przez "profesjonalnego lakiernika" za 300zl za element)

    Ale co mam się cieszyć że orżnął was "profesjonalny lakiernik" kiepsko
    dobierając kolor lakieru?
    Czy mam Się podniecać że ta super pomalowana owiewka przy jednym
    mocowaniu trzyma się na słowo honoru, bo nawet śruby się tam twój
    kolega bał wkręcić...

    > Nie dopisales, ze kiera zmieniona i jak mowiles BALANSEROW nie ma.
    > Nieuwaznie sluchales - oryginalne sa ale slyszeles tylko swoja "stowe na
    > balansery".

    Nic nie mówiłem o zmianie kierownicy.
    Twój kolega no moją sugestię o braku zaproponował żebym sobie kupił
    jakieś gówniane za 20 złotych.

    > To skrupulatne ogladanie bylo tyle warte co i negocjacje. Ale rozumiem, ze
    > mozesz byc wkurwiony, ze przed kumplem dla ktorego miales byc ekspertem,
    > osmieszyles sie negocjujac 5 stow obnizki a dostajac zlotowke. Bylo myslec,
    > co sie mowi.

    NIe rozumiem czym się tak podnieciłeś.
    Nie widzę nic złego w negocjowaniu ceny w szczególności w sytuacji
    kiedy po przyjeździe okazuje się że nie jest tak pięknie jak miało
    być.
    Mój brat był zdecydowany na ten motocykl mimo wszystko ale uważałem że
    aby doprowadzić go do stanu używalności należy parę rzeczy poprawić i
    to było moją podstawą do negocjacji. Nie wiem czy miałem go prosić czy
    łyknąć z pocałowaniem w rękę?

    > Riserczuj dalej, powodzenia.

    Tak też zrobię.

    > p.s.
    > Koza jest ze Szwajcarii a obecny wlasciciel nie jest pierwszym wlascicielem
    > w Polsce, rozmowa na temat stanu w jakim zostala sprowadzona jest wylacznie
    > spekulacja /to tak tytulem objasnienia dla czytelnika ''ekspertyzy'' mojego
    > przedpiszcy/.

    hehe, no w sumie każdy kto próbuje wżenić coś czym nie jest tłumaczy
    się w ten sposób, Nie jestem pierwszym właścicielem, ja się nie
    wyjebałem itp.
    Oczywiście nigdzie nie napisałem że sprzęt nie nadaje się do jazdy.
    Nigdzie też nie napisałem że jestem tego pewien.
    Dalej podtrzymuję że sprzęt jest podejrzany a bardziej jego tajemniczy
    właściciel :)
    Cwaniactwo i kumoterstwo rządzi :)

    PS. Nie napisałem o tym ale cieknie dekiel rozrządu :P Jest wgniota na
    baku która rzekomo powstała od kamienia który uderzył z pod koła. Jest
    to w takim miejscu że nie mam pojęcia jak to się stało. W okół tego
    uszkodzenia jest zrobiona zaprawka pędzelkiem :)

    Pozdr.