  • 11. Data: 2011-08-26 15:41:53
    Temat: Re: [ZOT] onet.pl
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grzegorz,

    Friday, August 26, 2011, 5:26:59 PM, you wrote:

    > Taaaak, Nietoperek uzależnia. Dość często jako lekarstwo jest polecany
    > Hamster - w nim scalisz wiadomości z wielu serwerów i wystawisz je dla
    > Nietoperka.

    Dawno temu miałem hamstera - w pewnym momencie przestał działać z
    newsami i nie znalazłem sposobu, żeby go do tego zmusić. Ale to już
    jest tak NTG, że naprawdę szkoda marnować grupę na kolejną dyskusję
    absolutnie nie na temat.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2011-08-27 00:22:55
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):
    > Problem w tym, że nie bardzo jest gdzie się z newsami "przytulić".

    Korzystam z news.icp.pl, działa dobrze.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 13. Data: 2011-08-27 00:27:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grzegorz,

    Saturday, August 27, 2011, 2:22:55 AM, you wrote:

    > Korzystam z news.icp.pl, działa dobrze.

    Jasne - ale to ma związek z kablówką, której używasz - nieprawdaż?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2011-08-27 00:33:16
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):
    > Jasne - ale to ma związek z kablówką, której używasz - nieprawdaż?

    Nie, nie ma związku. Używam od paru lat a kablówkę nie dość, że od kilku
    miesięcy, to z zupełnie innej firmy.
    Każdy może sobie założyć konto: http://newsportal.inea.pl/newuser.php

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 15. Data: 2011-08-27 00:39:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Grzegorz Niemirowski napisał:

    > Nie, nie ma związku. Używam od paru lat a kablówkę nie dość, że od kilku
    > miesięcy, to z zupełnie innej firmy.
    > Każdy może sobie założyć konto: http://newsportal.inea.pl/newuser.php

    Trzeba zakładać konto?

    $ telnet news.icp.pl 119
    Trying 62.21.96.10...
    Connected to news.icp.pl.
    Escape character is '^]'.
    200 news.icpnet.pl InterNetNews NNRP server INN 2.5.2 ready (posting ok)

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2011-08-27 01:03:02
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> napisał(a):
    > Trzeba zakładać konto?
    > $ telnet news.icp.pl 119
    > Trying 62.21.96.10...
    > Connected to news.icp.pl.
    > Escape character is '^]'.
    > 200 news.icpnet.pl InterNetNews NNRP server INN 2.5.2 ready (posting ok)

    Ja mam założone. Ale może jednak faktycznie pozwala postować bez logowania,
    nie sprawdzałem.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 17. Data: 2011-08-27 01:10:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Ja mam założone. Ale może jednak faktycznie pozwala postować bez logowania,
    > nie sprawdzałem.

    Pisze, że pozwala, ale jednak nie pozwala.

    --
    Jarek

  • 18. Data: 2011-08-27 07:24:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grzegorz,

    Saturday, August 27, 2011, 2:33:16 AM, you wrote:

    > Nie, nie ma związku. Używam od paru lat a kablówkę nie dość, że od kilku
    > miesięcy, to z zupełnie innej firmy.
    > Każdy może sobie założyć konto: http://newsportal.inea.pl/newuser.php

    Dzięki.

    --