  • Data: 2011-01-11 22:38:53
    Temat: Re: ZDJĘCIA
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-01-07 14:30, Michał Gut pisze:

    > jakbym mial brudne na tyle ze bym widzial za malo to bym tak zrobil.
    > woze w samochodzie plyn w atomizerze i plyn do wycieraczek na taka
    > ewentualnosc (jak ten pierwszy zamarznie).

    E kolego. Czy to nie ty pisałeś kiedyś do mnie na priv w sprawie
    dotyczącej jazdy na dlugich światłach na pl.rec.motocykle? Pewnie Ty.
    Więc skoro na zdjeciach widać że masz mega brudne lampy to może
    powinieneś jeździć na "dlugich" zawsze ciut mocniej dają? Psa byś nie
    zobaczył czy babci co się przewróciła na lodzie i nie ma się jak
    podnieść..I to ten co się spierał o to że motocykliści powinni jeździć
    na "długich" aby byli lepiej widoczni..

    pozdr
    rafal